  • 61. Data: 2009-06-26 16:43:46
    Temat: Re: Kontrola biletów i błąd kontrolera - kto poniesie koszty?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:h20f2d$29n$1@inews.gazeta.pl...
    > Równie dobrze możesz trafić na akcję gdzie policjanci będą legitimowali
    > wszystkich z jakiegoś tam powodu.
    > I za brak dowodu cię nie ukarzą, ale 24 godziny na dołku odsiedzisz zanim
    > ustalą kim jesteś.

    mhm, i dadza wszystkim cukierki

  • 62. Data: 2009-06-26 16:52:40
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > ważność biletu jest kwestią sporną,

    wlasnie chodzi o to ze nie jest kwestia sporna tylko ma tu miejsce
    blad kontrolera, jezeli stanie przed toba i powie ze widzi cie podwojnie
    i powinienes miec dwa bilety?

    > wiec kontroler ma prawo do ustalenia tożsamości pasażera, żeby wyjaścić
    > ważność biletu.

    moze sobie ustalac, ale w tym przypadku na wlasny koszt

  • 63. Data: 2009-06-26 17:48:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tg wrote:
> [...]
    > i powinienes miec dwa bilety?

    > moze sobie ustalac, ale w tym przypadku na wlasny koszt

    nie chce mi sie zaczynac dyskusji na ten sam temat od początku.
    po prostu wróć i poczytaj wątek, dorzuć do tego prawo przewozowe, znajdz
    w internecie jakis regulamin przewoźnika, poczytaj regulamin PKP.
    Jak skończysz to napisz jeszcze raz.

  • 64. Data: 2009-06-27 07:48:16
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > nie chce mi sie zaczynac dyskusji na ten sam temat od początku.
    > po prostu wróć i poczytaj wątek, dorzuć do tego prawo przewozowe, znajdz w
    > internecie jakis regulamin przewoźnika, poczytaj regulamin PKP.

    mhm, a dociera do ciebie ze ewidentny blad kontrolera nijak nie jest
    kwestia sporna?

    w zwiazku z tym imho nie ma podstawy do ustalania tozsamosci, a co za tym
    idzie obciazania kosztami