  • 21. Data: 2006-03-28 14:37:03
    Temat: Re: Konto bankowe a brak zameldowania
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 mar o godzinie 21:16, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    awo kaduka: wypłata podstawy do ręki, a jesli chciałaby pani takze
    > premię, to tylko na konto :)

    To by zrobił na siebie bicz w ten sposób :))
    Musiałby taki "pracodawca" zrobić dokładnie odwrotnie niż to opisałeś.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 22. Data: 2006-03-28 14:38:34
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 mar o godzinie 09:06, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > Premia jest uznaniowa. Rownie dobrze mozna dac premie za przyjscie do pracy
    > w zielonych spodniach.

    A skąd domysł że *tylko* uznaniowe są premie?
    Może mieć np. postać % od podstawy .

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 23. Data: 2006-03-28 18:55:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Chciałem tylko z ciekawości poznać te "środki przymusu". ;)
    > "Obiektywne utrudnienia" to IMO raczej nie przejdą. :)

    Nawet nie wiesz, jak bardzo się sprawdzają.

  • 24. Data: 2006-03-28 19:43:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e0b79f$ft9$1@atlantis.news.tpi.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > "Obiektywne utrudnienia" spowodują, że wybierze
    > jednak przelew, bo pracowników, którzy zdecydowali
    > się w ten sposób otrzymywać wynagrodzenie,
    > te "utrudnienia" nie będą spotykały.
    > Wiem, mogą podać do sądu itd itp,
    > ale komu sie będzie chciało: prościej jest
    > założyć konto, problem znika i wszyscy są zadowoleni.
    > Pracownik będzie nawet żądał wynagrodzenia przelewem ;-)
    Jestem zdecydowanym zwolennikiem transakcji bezgotówkowych dla własnej
    wygody. Choć kiedyś z tego własnie powodu miałem problem, niemniej
    wyprostowanie pań z księgowości poskutkowało natychmiast.
    Chciałem tylko z ciekawości poznać te "środki przymusu". ;) "Obiektywne
    utrudnienia" to IMO raczej nie przejdą. :)

    Jotte

  • 25. Data: 2006-03-28 20:05:35
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e0c0r0$ikc$1@atlantis.news.tpi.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Nawet nie wiesz, jak bardzo się sprawdzają.
    Może i nie wiem. Ale jeśli się naprawdę sprawdzają, to bardzo dziwne. Na
    logikę rzecz biorąc nie powinny.

    Jotte

  • 26. Data: 2006-04-07 12:00:25
    Od: emi<e...@i...pl>