  • 1. Data: 2006-09-08 16:26:42
    Temat: Konsekwencje spalenia ksiazeczki wojskowej
    Od: h...@g...pl

    Witam szanownych grupowiczów.

    Jestem zwolennikiem rozbrojenia i nie zamierzam poddawac sie presji
    szkolenia jak przysporzyc cierpien totez zamierzam spalic
    ksiazeczke wojskowa w ramach sprzeciwu wobec holdowania
    wspólrzednych geograficznych na mapie jak i emblematom
    przynaleznosci panstwowej.

    Jakich moge sie spodziewac konsekwencji tego czynu tzn. Czy jest
    uregulowany stosunek prawny do tego typu wystepku? (poza jawnym
    bezczeszczeniem godla).

    Klaniam sie =)

  • 2. Data: 2006-09-09 01:33:58
    Temat: Re: Konsekwencje spalenia ksiazeczki wojskowej
    Od: d...@o...pl

    h...@g...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Jakich moge sie spodziewac konsekwencji tego czynu tzn. Czy jest
    > uregulowany stosunek prawny do tego typu wystepku? (poza jawnym

    Jeśli faktycznie jesteś takim przeciwnikiem armii to chyba ostatnią
    rzeczą, którą przyszłoby Tobie się frasować to konsekwencje.
    Skoro masz już taką książeczkę, to z pewnością otrzymałeś do
    niej regulamin.
    Przejrzyj go i zobacz czy tam nie ma odpowiedz na Twoje pytanie.
    Prędzej czy poźniej i tak będziesz zmuszony stawić się w WKU i
    wtedy oświadczysz,że książeczkę spaliłeś ? Nie bardzo rozumiem
    podstawy takiego postępowania.
    Moim zdaniem jednak otrzymasz nowy dokument. Na natychmiastowe
    przyznanie kategorii "D" nie licz.

  • 3. Data: 2006-09-09 19:55:13
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Moim zdaniem jednak otrzymasz nowy dokument.
    > Na natychmiastowe przyznanie kategorii "D" nie licz.

    Hmmm... zastanawiam sie... co by bylo, gdyby ktos regularnie gubil swoja
    ksiazeczke wojskowa i zglaszal jej zaginiecie... Tak na przyklad raz na dwa
    tygodnie .... ;-)))) Moze to glupie teoretyzowanie, ale jest mozliwe, ze
    ktos co sobote ciezko sie schlewa i po doprowadzeniu do nieprzytomnosci gubi
    teczke, ktora akurat mial przy sobie, w ktorej bylo podanie o wydanie nowej
    ksiazeczki wojskowej i owa ksiazeczka ;-))) Co na to Wuj Kaczusia?

    Pozdrawiam,

    Tiger