eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje odwolania falszywego zeznania dla swiadka i poszukiwanego › Konsekwencje odwolania falszywego zeznania dla swiadka i poszukiwanego
  • Data: 2008-06-22 15:53:14
    Temat: Konsekwencje odwolania falszywego zeznania dla swiadka i poszukiwanego
    Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam do czynienia z sytuacją: mąż złożył fałszywe zeznanie na korzyść
    żony (chodzi o jakąś sprawę dotyczącą prawa jazdy - rzekomo
    zagubionego aby dostać wtórnik), a teraz straszy (rozwód w toku)że
    pójdzie i odwoła zeznania, które ja "odciążyły".

    Sprawa jest z jednej strony poważna bo dziewczyna była poszukiwana za
    to z drugiej strony "gówniana" jak mówi prowadzący ją prokurator bo
    chodzi (chyba) o wystapienie o nowe prawko z powodu rzekomego
    zagubienia poprzedniego co się wydało.

    I moje pytanie: jeśli to zrobi to co grozi jemu (twierdzi, że powie,
    że został zmuszony do złożenia fałszywych zeznań - ale myślę, że
    trudno mu będzie wyjaśnić w jaki sposób go zmuszono) a co grozi jej?

    Czy jaj sprawa będzie "odwieszona" i rozpatrywana ponownie? Prokurator
    jak o niej słyszy to już się denerwuje, że taki badziew zajmował mu
    czas tak długo.