-
Data: 2005-10-05 06:09:18
Temat: Koniec kampanii PZU
Od: "GT" <g...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Podsumowanie kampanii "STOP wariatom drogowym" - ponad 80% Polaków uważa, że
kampanie prewencyjne są potrzebne. GW 04.10.2005
Zakończyła się ogólnopolska kampania prewencyjna "STOP wariatom drogowym",
realizowana przez PZU SA w ramach działań "PZU z myślą o bezpieczeństwie".
...
Dane Policji z lipca i sierpnia br. mówią o największej dotychczas
odnotowanej dynamice spadku liczby śmiertelnych ofiar wypadków. O 672
wypadki drogowe zmniejszyły się wakacyjne statystyki policyjne w porównaniu
do analogicznego okresu roku 2004. O 917 osoby zmniejszyła się liczba
rannych w tych wypadkach, a o 54 osób zmalała liczba zabitych - wynika z
danych Wydziału ds. Ruchu Drogowego Biura taktyki Zwalczania Przestępczości
KGP. Właśnie w tym okresie - corocznie najgorszym jeśli chodzi o liczbę
wypadków drogowych - kierowcy mogli się zetknąć z kampanią "STOP wariatom
drogowym".
Badania skuteczności kampanii "Stop wariatom drogowym", zrealizowane przez
Instytuty Pentor i SMG/KRC, pokazały, że z przekazem reklamowym kampanii
bezpośrednio zetknęło się ponad 64% ogółu społeczeństwa i aż 73% grupy
docelowej - kierowców. Ponad 50% osób zapamiętało hasło kampanii. Badania
jakościowe pokazały także, że Polacy pozytywnie ocenili zastosowaną w
kampanii kreację. Ponad 88% badanych stwierdziło, że określenie "wariat
drogowy" to właściwe określenie dla kierowcy jadącego niebezpiecznie. Ponad
88% badanych podobało się hasło "Stop wariatom drogowym" dla kampanii
piętnującej kierowców stanowiących zagrożenie dla innych. Ponad 80% badanych
podkreśla potrzebę realizowania tego typu kampanii prewencyjnych.
Przygotowując kampanię celowo odeszliśmy od tradycyjnych motywów służących
straszeniu i szokowaniu tragicznymi skutkami wypadków. Zamiast tego
zwróciliśmy się do kierowców w sposób bezpośredni, prezentując w sposób
metaforyczny rzeczywiste sytuacje na drodze i nieodpowiedzialne postawy
kierujących pojazdami - powiedział Tomasz Fill, rzecznik prasowy PZU.
Zachowania te odegrane zostały w symboliczny sposób przez przerysowane
postacie "wariatów drogowych". W sześciu spotach telewizyjnych przedstawione
zostały najczęstsze przyczyny wypadków drogowych w tym m.in. jazda po
pijanemu, nadmierna prędkość, brawura, wyprzedzanie "na trzeciego".
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,55402,29489
87.html
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.05 06:22 GT
- 05.10.05 06:23 GT
- 05.10.05 12:12 --- konrad ---
- 06.10.05 12:23 GT
Najnowsze wątki z tej grupy
- 256 świadków nie ma racji
- Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- Rower przypięty do mojego
- Kąsaltig Grub
- Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- Nordstrim
- obostrzenia
- ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- Korekta prognozy
- ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- Czy można orzekać po pijaku?
- reparacje
- ustawienie przetargu
- Przeszukiwanie baz i netu
- Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-13 Re: Jak wygląda "wykonywanie mandatu posła (opozycji)" z aresztu?
- 2024-07-09 Rower przypięty do mojego
- 2024-07-09 Kąsaltig Grub
- 2024-07-08 Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- 2024-07-06 Nordstrim
- 2024-07-06 obostrzenia
- 2024-07-05 ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- 2024-07-04 Korekta prognozy
- 2024-07-04 ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- 2024-07-03 Czy można orzekać po pijaku?
- 2024-07-02 reparacje
- 2024-07-02 ustawienie przetargu
- 2024-07-02 Przeszukiwanie baz i netu
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych