  • Data: 2004-09-01 11:49:20
    Temat: Komu poskarzyc sie na Poczte Polska? - dlugie
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu kupiłem przez internet teleskop, wysłano go z Chin
    przesyłką ubezpieczoną. Po dłuższym czasie doszła do polski
    (konkretnie do Bytomia) gdzie została komisyjnie otwarta i oclona.
    Potem wysłano ją do mnie do krakowa. Paczkę odebrałem, zaniosłem do
    domu i okazało się że teleskop jest rozpierniczony. Natychmiast
    napisałem reklamację (w końcu paczka była ubezpieczona) i czekam.

    Po jakimś czasie poczta zarządała dostarczenia pudła (haha, miałem), a
    później otrzymałem z powrotem pudło z pismem z którego wynika, że w
    trakcie tego komisyjnego clenia, teleskop był jeszcze w jednym
    kawałku. Oprócz tego przypomniano że paczka powinna być zapakowana
    tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu (no była tak
    zapakowana skoro doszła cała z chin, jeśli ją niewłaściwie zapakowano
    to właśnie w Urzędzie pocztowym w Bytomiu gdzie ją clono).

    Na koniec powiadamiają mnie, że ja nie mam prawa wnosić żadnych skarg,
    może to zrobić wyłącznie strona ktora paczkę nadała. Sugerują też
    skontaktowanie się z nadawcą.

    Czy to nie jest absurdalne że na uszkodzenie paczki przez Pocztę
    Polską na trasie Bytom-Kraków mam wnosić skargę w Pekinie?

    A po drugie, skontaktowałem się z nadawcą z chin, który twierdzi że
    owszem może wnieść reklamację, ale potrzebne mu są do tego teleskop, i
    pudło które znajdują się oczywiście u mnie, w polsce.

    Da się jakoś rozwiązać ten problem?