  • Data: 2008-03-01 16:21:45
    Temat: Komputer-reklamacja
    Od: "adam .........................." <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    kupiłem z ogłoszenia od firmy z Allegro /nie przez serwis,tylko w ich
    siedzibie /uzywany komputer .W reklamie miał to być super sprzęt...
    Gwarancja -jeden miesiąc - zepsuł się dokładnie po 2-ch...Zgłosiłem
    reklamację,ale chciano mnie naciągnąć na koszty - padła grafika na płycie
    głównej,więc wchodziła w grę jej wymiana...Po ostrej wymianie
    zdań "naprawiono" usterkę za free, znów został dany czas na reklamację - 1
    miesiąc /to było w listopadzie 2007/ a od kilku dni komputer znów pomału
    pada - nie da się od razu uruchomić Windows,bo ekran cały w paskach,ciągach
    liter...
    W zasadzie nie mogę uzytkować sprzętu, a do ich siedziby jeżdzić nie mam
    czasu.../daleko,w innym mieście/
    Domniemam,że następna "naprawa" będzie również na 2-3miesiące - firma
    sprowadza masowo mocno wyeksploatowane kompy i wciskają ludziom zużyty
    sprzęt.Zapewne płyta/o ile była wymieniana/ została również wymieniona na
    następną zuzytą...Komp kosztował 1350zł.

    Jak dalej postąpić? Chciałbym zażądać zwrotu pieniędzy.
    Poradżcie mi,proszę...