  • Data: 2007-03-15 21:16:10
    Temat: Komputer i oprogramowanie
    Od: "M." <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam okazję kupić tanio komputer, ale bez faktury. (Z fakturą będzie droższy
    vat). Jaką umowę powinienem zawrzeć ze sprzedającym abym mógł komputer
    wciągnąć w koszty (amortyzacja sprzętu) a jednocześnie nie musiał dopłacać
    VAT-u?
    Drugie pytanie dotyczy oprogramowania- jeśli kupiłbym bez faktury komputer,
    to mam prawo korzystać na nim z legalnego oprogramowania - tzn czy będzie to
    traktowane jako całość i jako własność firmy?

    Mariusz