  • 111. Data: 2017-09-01 09:54:27
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 19:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nadal rżniesz głupa:
    > Wiadomo, do kogo należą i że nie do dłużnika, lecz ten, do którego należą nie
    złożył skutecznego sprzeciwu (z jakichkolwiek przyczyn

    Nie z jakichkolwiek, tylko z własnego zaniedbania. Tak jest ze
    wszystkimi pismami sądowymi - nie złożysz zarzutów, to nakaz zapłaty się
    uprawomocni, i później nie ma znaczenia, że masz rację.

    > , np. zapie....ał na zmywaku i o niczym neiwieział,

    To są ogólne problemy doręczeń, patrz wyżej.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2017-09-01 09:55:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 19:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nadal rżniesz głupa, bo zwyrodnienie systemu polega na tym, ze nawet jak *dłużnik*
    albo dowolna inna osoba poza Janem Kowalskim pokaże dowód, że telewizor należy do
    Jana Kowalskiego (faktura na Jana Kowalskiego

    To nie jest dowód, że tv należy do Jana Kowalskiego.

    > i mosiężna przymocowana ćwiekami tabliczka z napisem Jan Kowalski

    To nie jest dowód, że tv należy do Jana Kowalskiego.

    > i pierdylion innych dowodów), to i tak komornik ma to w d... .

    Wróć lepiej do pisania podań, panie Piszczyk.

    --
    Liwiusz

  • 113. Data: 2017-09-01 09:56:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 19:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Proponuję zacząć od majątku Liwiusza.

    Tyle tylko twojego, co sobie możesz popieprzyć na grupie.

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2017-09-01 09:56:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 20:44, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Jak tylko wymyślisz pomysł na przeprowadzenie dowodu "że ten telewizor
    > należy do dłużnika".
    > ---
    > Ojej, nie wystarczy tego nie zajmować ?

    Idź stąd, baranie.

    --
    Liwiusz

  • 115. Data: 2017-09-01 09:57:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 20:49, RadoslawF pisze:

    > Na dalsze zarzuty argumentów nie masz.

    Jak wspomniałem - nie czytałem. Jak wiadomo, z fałszu może wynikać
    wszystko, dlatego zajmowanie się dalszą częścią twojej wypowiedzi nie
    miało sensu.

    Napisz coś z sensem, to może przeczytam.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2017-09-01 09:58:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 22:03, Marek pisze:

    > To, że nie należy do kogoś innego jednocześnie oznacza, że należy do
    > dłużnika? Ciekawa logika...

    Przyjmuje się takie założenie, że jeśli nie zostanie udowodniona
    własność kogoś innego, to tak, jakby należała do dłużnika.

    --
    Liwiusz

  • 117. Data: 2017-09-01 09:59:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 23:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > A co wg Ciebie może stanowić?

    Nie ma dowodu, który by dawał 100% pewności. Zawsze może być tak, że
    jakiś obecny właściciel z umową sprzedaży będzie się świadomie ukrywał.

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2017-09-01 10:00:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 23:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jesteś lepszy od ścierwa budki z piwem.

    Nie ruszają mnie obelgi osobnika o umysłowości spod budki z piwem.

    --
    Liwiusz

  • 119. Data: 2017-09-01 10:01:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 23:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zajmij trawmaj, którym jedzie dłuznik.
    > Z faktu, że dłuznik jedzie tramwajem nie wynika, że nie jest tego tramwaju
    włascicielem - oto logika Liwiusza.

    No jasne, bo z tym przypadku fakt nieposiadania tramwaju wywodzi się z
    innych przesłanek.

    Ale ćwiczenia z logiki to dla ąckiego zbyt trudny kawałek chleba.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2017-09-01 10:01:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 23:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Uważasz, że wierzyciel we wniosku egzekucyjnym pisze "i ten czerwony samochód z
    rysą na lewych drzwiach co stoi pod tamtym drzewem"??
    > A może jako "uczciwy wierzyciel" chcesz odpowiadać za przekręty komornika?

    Zwykle podaje się nr rejestracyjny.

    --
    Liwiusz