  • 21. Data: 2009-03-28 11:39:00
    Temat: Re: Komornik + niesluszne zajecie wynagrodzenia - prosba o rade
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Easy pisze:

    > cos mi sie zdaje ze komornik ma obowiazek odzyskac a raczej uzyskac
    > pieniadze. Nie ma OBOWIAZKu robienia tego z wypłaty. Tyle ze tak mu
    > najłatwiej.

    Komornik działa tylko tak, jak wskazał wierzyciel. Jeśli wierzyciel
    polecił zająć wynagrodzenie, komornik ma obowiązek tego dokonać, a nie
    straszyć dłużnika, że dopiero to zrobi.

    > jak pisałam w moim przypadku wystarczyłby telefon, pismo cokolwiek a
    > przyniosłabym w zebach kase. Tyle ze jemu sie nie chciało. Wysłanie do
    > firmy pisma z informacja o zajeciu komorniczym kosztuje tyle samo co
    > listu na mój adres. i kasa byłaby szybciej...

    I jest to przynajmniej zgodne z przepisami.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-03-28 11:40:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > I jest to przynajmniej zgodne z przepisami.

    Tzn. to, że komornik robi to, co każe mu wierzyciel, a nie uprzedza
    dłużnika, że "za tydzień zajmiemy Ci konto", żeby dłużnik mógł z tego
    konta wyprowadzić pieniądze.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2009-03-28 11:55:06
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > Tzn. to, że komornik robi to, co każe mu wierzyciel, a nie uprzedza
    > dłużnika, że "za tydzień zajmiemy Ci konto", żeby dłużnik mógł z tego
    > konta wyprowadzić pieniądze.

    ok, czyli z załozenia wszyscy jestesmy oszustami i kombinatorami. warto
    wiedziec.

    E.

  • 24. Data: 2009-03-28 13:21:01
    Od: lhm <l...@a...waw.pl>

    Easy pisze:

    > ok, czyli z załozenia wszyscy jestesmy oszustami i kombinatorami. warto
    > wiedziec.

    Dokladnie tak to wyglada. Nic sie nie zmienilo od lat.
    Jestes uczciwy = jestes frajerem...
    No coz czlowiek stary a glupi :] Mam nauczke na przyszlosc...

    Pozdrawiam,
    Darek