  • 71. Data: 2006-02-23 12:17:42
    Temat: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > a mowiles, ze rzadko tutaj popelniasz bledy :-))))))))

    Jak mówiłem zdarza się.
    Ale twierdziłeś że nie potrafię sie do nich przyznać, a to nie prawda :)
    Przyznaje się, błądziłem, biorąc cie za osobę bardziej inteligentną niż
    jest to w rzeczywistości :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 72. Data: 2006-02-23 12:19:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jeśli to było mieszkane sąsiada - to chyba nic w tym zdrożnego?

    Tylko wtedy nie byłoby domniemania posiadania, gdyby to było mieszkanie
    tylko sąsiada.
    Jak by dłużnik mieszkał z sąsiadem w mieszkaniu sąsiada byłaby inna
    sytuacja.

  • 73. Data: 2006-02-23 12:21:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Idzie tylko tam gdzie wierzyciel wskazuje. Jak dłużnik mieszka 1-2 noce
    > w hotelu, schronisku wierzyciela bardzo wyjątkowo o tym wie i zdąży
    > zadziałać z komornikiem.

    Załóżmy, że wie i zdążył.

    Dla ustalenia uwagi: mieszka w tych hotelu/schronisku już miesiąc.

  • 74. Data: 2006-02-23 12:33:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Załóżmy, że wie i zdążył.
    >
    > Dla ustalenia uwagi: mieszka w tych hotelu/schronisku już miesiąc.

    Miejsce nie ma znaczenia. Może zająć wszystkie rzeczy co do których
    można domniemywać że znajdują się w posiadaniu dłużnika (art. 845 §2 kpc.
    Co do rzeczy które wyraźnie widać że należą do hotelu czy schroniska
    domniemanie jest obalone, pozostałe rzeczy w pokoju może zająć, chyba że
    jakieś inne okoliczności obalają domniemanie że rzeczy znajdujące się w
    pokoju nie są w posiadaniu dłużnika.
    Ale naprawdę mam dość powtarzania tego samego 10 raz.
    Kto chciał zrozumieć już zrozumiał.
    A kto nie zrozumiał, ale chce zrozumieć, niech sobie kupi komentarz do
    kpc, albo trochę poczyta tekstów prawniczych.

  • 75. Data: 2006-02-23 12:48:05
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Jak mówiłem zdarza się.
    > Ale twierdziłeś że nie potrafię sie do nich przyznać, a to nie prawda
    :)

    w ktorym miejscu tak twierdzilem?

    --
    pozdro
    ape

  • 76. Data: 2006-02-23 12:51:55
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    :-)))))))))))))))))))))

    > Niektórzy jak pluje się im w oko to i tak mówią że deszcz pada ...

    nie posadzalem cie, ze i do tego dojdziesz

    --
    pozdro
    ape

  • 77. Data: 2006-02-23 12:56:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > :)
    >
    > w ktorym miejscu tak twierdzilem?

    Tutaj: "przeciez wiem jakiego slizgacza probuje przyszpilic :-) "
    Ale już mnie przynudzasz. W dodatku nie pamiętasz co sam pisałeś.

  • 78. Data: 2006-02-23 12:58:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > nie posadzalem cie, ze i do tego dojdziesz

    A jednak. Ja cie przeceniałem, a ty mnie nie doceniasz.

  • 79. Data: 2006-02-23 13:48:47
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Tutaj: "przeciez wiem jakiego slizgacza probuje przyszpilic :-) "
    > Ale już mnie przynudzasz. W dodatku nie pamiętasz co sam pisałeś.

    przeciez jest ogolnie wiadomo, ze jestes sliizgaczem, a ja wcale nie
    twierdze, ze nie potrafisz sie przyznac.
    zatem miej raczej pretensje do reszty grupy :-)
    btw tez mnie juz nudzisz...

    --
    pozdro
    ape

  • 80. Data: 2006-02-23 13:49:50
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > A jednak. Ja cie przeceniałem, a ty mnie nie doceniasz.

    rotfl

    --
    pozdro
    ape