    From: "Andrzej" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komisant sprzedał moje rzeczy i zwinął interes. Co robić?
    Date: Tue, 9 Jan 2007 02:48:03 +0100

    Rok temu komisant sprzedał moje rzeczy i do dzisiaj nie oddał mi pieniędzy
    wynikających z umowy komisu. W czerwcu człowiek zamknął interes a na
    witrynie komisu napisał... że przenosi swą działalność do Internetu na
    Allegro.
    Przed zamknięciem interesu zdążyłem go pisemnie postraszyć dochodzeniem
    roszczeń na drodze sądowej (list polecony). Trochę zadziałał, bo część
    zwrócił. Jednak dalej jest mi winien pewną kwotę. Telefonicznie zarzekał
    się, że odda do końca listopada 2006. Czas minął, nie mam już cierpliwości i
    jestem gotowy oddać sprawę do sądu. Nie znam adresu zamieszkania tego
    człowieka. Co robić? Kiedy sprawa się przedawnia? Jakie koszty poniosę?
    Dzięki za wskazówki.