  • 1. Data: 2003-04-06 07:13:15
    Temat: Re: Zobowiązanie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Joanna" <t...@i...pl> wrote in message
    news:b6nnq2$chl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie,
    >
    > Mam pytanie odnoście wszelkich zobowiązań wobec pracodawcy.
    > Mamy podpisywać zobowiazania za kurs języka obcego w firmie (niewiem na
    jaka
    > kwotę...) o brzmieniu mniej więcej takim, że jak ktoś sie sam zwolni (da
    > wypowiedzenie), to będzie musiał oddać wymienioną w zobowiazaniu kwotę.
    > /dodam, że kurs jest raz w tygodniu poza godzinami pracy/

    Czyli co, nie wolno, ci się wogóle zwolnić?
    Moim zdaniem brakuje terminu przez jaki okres czasu nie wolno ci się zwolnić
    bez konsekwencji i czy kwota, która miałabyś zwrócić, jest zawsze taka sama,
    czy też proporcjonalna.
    Np. szlaban na 3 lata, zwalnaim się po dwóch, czy wtedy zwraca, całość, czy
    1/3.
    No i kwoty oczywiście brakuje.

    > 1) czy osoba zatrudniona na czas nieokreślony MUSI podpisać takie
    > zobwiązanie ?
    Nie musi.

    > 2) czy są/ mogą być jakieś ewentualne skutki niepodpisania ?

    Nie podpisze, nie pójdzie na kurs.
    Nie pójdzie na kurs, to szef powie, że pracownik nie spełnia jego oczekiwań
    na tym stanowisku

    Jak nie doprecyzują szczegółów, to nie podpisuj, bo kupisz kota w worku.
    Możesz też pójść na kurs sama, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, przy
    podpadnięciu lub nie szefowi.

  • 2. Data: 2003-04-06 23:07:09
    Temat: Zobowiązanie
    Od: "Joanna" <t...@i...pl>

    Witam serdecznie,

[...]

    Moje pytania
    1) czy osoba zatrudniona na czas nieokreślony MUSI podpisać takie
    zobwiązanie ?
    2) czy są/ mogą być jakieś ewentualne skutki niepodpisania ?

    Dziękuję za sugestie w tej sprawie.

    Pozdrawiam,
    Joanna