  • 21. Data: 2022-12-19 23:39:22
    Temat: Re: Komendant vs matka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    myślę że gdybym ja taki granatnik w jakimś biurze czy na

    > Przestępstwo nielegalnego posiadania broni (amunicji) jest przestępstwem
    > umyślnym. Musisz wiedzieć, że to masz i godzić się, że nielegalnie.

    Lub oceniając rozsądnie spodziewać się, że może to być broń/amunicja.

    > Jakbyś wiedział, to byś strzelał z tego gabinecie?

    "Poszkodowany" twierdzi, że wybuchneło mu to było samo.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2022-12-20 00:03:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Lub oceniając rozsądnie spodziewać się, że może to być broń/amunicja.

    Jak dostajesz od kolegi flaszkę, to wzywasz pirotechników, by się
    upewnić, czy to nie płynny materiał wybuchowy?

    > "Poszkodowany" twierdzi, że wybuchneło mu to było samo.

    Nie wykluczam, choć o ile to nie była bomba - pułapka, to wątpię, by
    przeznaczona dla żołnierza na pole walki broń sama wybuchała od
    przenoszenia. No chyba, że wcześniej ktoś tym kombinował.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2022-12-20 00:26:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jak dostajesz od kolegi flaszkę, to wzywasz pirotechników, by się
    > upewnić, czy to nie płynny materiał wybuchowy?

    Nie upewniam się bo nie pracuję w takim miejscu i na takim stanowisku.

    A czy Ty, jakbyś dostał od niemieckiego lub amerykańskiego kolegii
    jakiegoś dongla usb, to byś go ot tak sobie wsadził do służbowego
    komputera z wrażliwymi danymi bez jakiejkowliek wcześniejszej
    weryfikacji na odpowiedniej maszynie?

    Dwa, że wbrew deklaracjom niektórych posłów pis nie była to jednak
    flaszka.

    Tego się nie da obronić w kategoriach zaufania, bo to jest trochę chyba
    jednak za wysoko na szczeblach zarządzania/dowodzenia. W sensie ludzkim,
    oczywiście że jest to zrozumiałe, że to są nasi sprzymierzeńcy i się im
    ufa, ale w sensie urzędu, ochrony państwa, to jest zupełnie
    nieprofesjonalne.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2022-12-20 00:26:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak wchodzisz do samolotu z flaszką, to Ci ją zabierają bo to płynny materiał
    wybuchowy którym chcesz popełnić samobójstwo
    rozszerzone?

    -----

  • 25. Data: 2022-12-20 06:42:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 23:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > A pasek obcych służb?

    W sumie - ale niby czemu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2022-12-20 06:45:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Więc jak cię złapią z granatnikiem albo klamką, to wystarczy powiedzieć
    że się nie wiedziało i muszom umorzyć! Sprytne - skoro tak to znaczy że
    każdy kto został skazany za przestępstwo umyślne jest po prostu kretynem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2022-12-20 08:03:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 20 grudnia 2022 o 00:03:25 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > przeznaczona dla żołnierza na pole walki broń sama wybuchała od
    > przenoszenia. No chyba, że wcześniej ktoś tym kombinował.

    W sumie szczęście że komendant tego granatnika z fotoradarem nie pomylił.
    I nie zechciał tego na drodze wyprobowaç

  • 28. Data: 2022-12-20 08:34:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak dostajesz od kolegi flaszkę, to wzywasz pirotechników, by się
    > upewnić, czy to nie płynny materiał wybuchowy?

    Jakbym był głównym szefem jednej z najważniejszych służb w cywilizowanym
    państwie, którego praca polega na szkodzeniu największym i najbardziej
    wpływowym przestępcom, to tak. Tak właśnie bym zrobił. A już na pewno
    nie wnosiłbym tego do pracy i nie stawiał przy biurku, w którym trzymam
    Bardzo Ważne Dokumenty.
    Z litości nie wspomnę o tym, że zrobiłbym to tym bardziej, jeżeli ta
    flaszka wyglądałaby jak urządzenie z definicji służące do miotania
    ładunków wybuchowych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 29. Data: 2022-12-20 11:11:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Dec 2022 17:47:39 +0100, Shrek napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć że menda główna jest niepoczytalna?

    Normalny to on nie jest; pewnie dlatego został oberpolicmajstrem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2022-12-20 12:41:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak przy okazji: jak to było z Pictoriusem?
    Nie wiedział, że strzelba nabita czy nie wiedział, że za drzwiami dziewczyna a nie
    złodziej?
    BTW dopiero co ktoś kogoś zastrzelił w Hollywood nie wiedząc, że amunicja ostra.

    -----