  • Data: 2003-09-28 19:36:49
    Temat: Kolizja z tramwajem
    Od: "Bartek Stańczyk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem w piątek bardzo nieprzyjemną sytuację.
    Skręcałem z Grójeckiej w lewo (Korotyńskiego)- warszawa.
    Przez środek Grójeckiej jadą tramwaje.
    Przed skrętem stałem na czerwonym jako pierwszy. Gdy zapaliło mi się zielone
    przejechałem kawałeczek do przodu i przepuściłem dwa tramwaje (które też
    wcześniej czekały na zielone). Jako że tramwajów już nie było wjechałem na
    torowisko, ale niestety nie mogłem przejechać dalej, bo z naprzeciwka jechały
    jeszcze bardzo szybko autka (była 16, więc szczyt). Czekałem sobie spokojnie,
    aż będę mógł przejechać. W tym czasie na przystanej przyjechał tramwaj,
    zabrał ludzi i... ruszył. Nie przeszkadzało mu to, że byłem na torach i we
    mnie walnął. W sam tylni róg autka.
    Oczywiście twierdzi, że to moja wina. Ja twierdze, że albo zrobił to
    perfidnie albo myślał, że się zmieści...
    W każdym razie policja też nie potrafiła rozstrzygnąć, kto ma racje i
    wręczyła nam wezwanie na Waliców. Na jutro rano.

    Czy mieliście podobne sytuacje? Czyja tak na prawdę była wina? Przecież nie
    mogłem ani pojechać do przodu ani się cofnąć! Policjanci najpierw przyznali
    mi rację, a potem (po rozmowie z inspektorem nadzoru ruchu tramwajowego)
    znalezli na mnie paragraf, ze niby nie moglem stac na tych torach...

    Czy widzicie jakies szanse w mojej sytuacji? Czuje sie poszkodowany, a z tego
    co widze, nie bedzie latwo udowodnic, ze motorniczy jest albo glupi albo
    slepy....

    pozdrawiam,
    Bartek