  • Data: 2009-05-26 09:15:44
    Temat: Kolizja - ucieczka z miejsca zdarzenia i kłopoty z OC
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja następująca:
    - kobieta spowodowała stłuczkę (zdarzenie drogowe) nie wiem, czy to było
    na parkingu - uderzenie w stojący pojazd, czy w ruchu.
    Zbiegła z miejsca zdarzenia.
    Po 3 tygodniach została wezwana na Policję i... "po namowach" pana
    policjanta przyznała się do winy i dostała mandat karny 100 zł, który
    zapłaciła.
    Po kolejnym miesiącu przyszedł do niej regres od jej ubezpieczyciela -
    miała zapłacone tylko OC w AXA, nakaz zapłaty odszkodowania za
    uszkodzenie samochodu wraz z odmową wypłaty tegoż z jej OC.

    Nie wiem, czy już zapłaciła za uszkodzenie auta, czy też nie, ale nie w
    tym rzecz. Oczywiście wyraziła zgodę na pokrycie szkód.

    Czy na tym sprawa się skończy, czy będą jakieś dodatkowe konsekwencje?
    Odmowa dalszego ubezpieczenia auta w w/w TU, sprawa w Sądzie Grodzkim?
    Może coś jeszcze?

    --
    Reseller