  • 49. Data: 2017-01-22 10:00:50
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale wjeżdżanie na siłę, na zajęty przez inne samochody pas już tak.

    No ale tu nie jest mowa o tym czy on popoełnił jakies wykroczenie tylko kto
    jest winny kolizji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 52. Data: 2017-01-22 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Tu sami swoi :)

    > Właśnie zastanawiam się, jak to rozegrać. Ubezpieczyciel jest ten sam
    > (u mnie HDI, u niego Warta, ale to ta sama firma), więc może po prostu
    > wyślę im ten film do oceny i niech oni zdecydują, czy wina była moja,
    > czy rozpoczynamy likwidację mojej szkody z jego polisy?
    >
    > Jakie on może wykonać manewry, żeby się od tego wymigać? Policja, sąd?

    A moze po prostu zadzwon do gościa i wytłumacz?
    Jak natrafisz na opór to wtedy pisz do Tu ze cofasz swoje oswiadczenie, ze
    nerwy etc.
    Załącz film jako dowód.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 53. Data: 2017-01-22 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Gdzie poczekać? Na tym prawym (bus)pasie?

    Jeżeli nie jechał żaden autobus to tak, na buspasie.
    Generalnie czekać w takim miejscu gdzie nikomu nie blokujesz ruchu.
    A jak sie nie da to nie blokować tylko jechać - trudno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 54. Data: 2017-01-22 12:06:27
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-01-22 o 07:33, Cavallino pisze:

    > Ale pewnie nie ruszyłeś z kopyta jak inni po zmianie na zielone, bo
    > czaiłeś się na wcisk na lewy - to wystarczyło i to mogło klienta zaskoczyć.

    Gdyby faktycznie mając zielone przed sobą czekał na skrzyżowaniu na tym
    pasie mimo wolnej drogi na wprost, to można by było dyskutować o jakiejś
    współwinie, jeśli miałby włączony kierunkowskaz w lewo (mimo braku
    możliwości zmiany pasa z powodu linii ciągłej)
    Ale Sorry ale tu nie ma co dyskutować o winie, zatrzymał się bo przed
    nim nie było możliwości jazdy, gość który mu wjechał w dupę - jest winny.
    Ten zaskoczony klient niech się przesiądzie na rower, jak go takie
    sytuacje w Warszawie zaskakują.

  • 55. Data: 2017-01-22 12:37:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-01-17 o 23:30, Cavallino pisze:

    > Ale wjeżdżanie na siłę, na zajęty przez inne samochody pas już tak.

    Skąd wiesz, że "na siłę"? Z filmu to nie wynika. Może go wpuścili.

  • 56. Data: 2017-01-22 13:26:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiesz, że "na siłę"? Z filmu to nie wynika. Może go wpuścili.

    No widać. Ten który potem stał na zielonym to przejechał na żyletki. A
    autor mu w ramach podziękowań zdaje się długimi poświecił.

    Shrek

  • 57. Data: 2017-01-22 16:44:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Skąd wiesz, że "na siłę"? Z filmu to nie wynika. Może go wpuścili.

    Może.
    Ale jakoś życie znam, więc wydaje mi się że go nie wpuścili.
    Jak myślisz, co zezna świadek na ten temat?
    Ten który w niego później wjechał?

  • 58. Data: 2017-01-22 18:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Może.
    > Ale jakoś życie znam, więc wydaje mi się że go nie wpuścili.
    > Jak myślisz, co zezna świadek na ten temat?
    > Ten który w niego później wjechał?

    No własnie? Co zezna?
    Ze jechali 100 na godzine i dlatego nei wyhamowali? Czy moze ze sie
    zagapili?
    Bo jak zezna ze wjechał tuz przed i ostro zahamował to mamy film na
    potwierdzenie, ze było inaczej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 59. Data: 2017-01-22 18:11:29
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 23:59, Adam Wysocki pisze:

    > 1. Czyja to wg Was wina? Moja czy tego, który we mnie wjechał?

    Ewidentnie jego wina. Jak był zajęty czymś innym jak patrzeniem na
    drogę, to tak się skończyło. Zmieniłeś pas kilka sekund przed
    uderzeniem, w dodatku po zmianie nie zahamowałeś od razu tylko jeszcze
    jechałeś. Koleś z tyłu gapił się gdzie nie trzeba - w bok, radio,
    telefon. Te kilka sekund jest aż nadto wystarczające na reakcję. Można
    spokojnie zahamować.

  • 60. Data: 2017-01-22 19:51:21
    Od: Maciek <n...@n...pl>

    > Nie znam na pamięć taryfikatora.
    > Artykuł o zmianie pasa.

    ... do kompletu chyba będzie można również doliczyć 200zł za
    nieprawidłowe używanie świateł drogowych, bez punktów ;-)