  • 41. Data: 2007-01-01 16:56:22
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Jaja sobie robisz, czy tak poważnie piszesz? Wytrzeźwiałeś już do końca po
    > sylwestrze?
    > --
    > Samotnik

    Wcale nie piłem - czy to może być powodem?

    mk

  • 42. Data: 2007-01-01 16:57:40
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Masz IQ choć odrobinę przekraczający 90 pkt. ?

    Być może, ale myślę, że ciut wyższe od Twojego!!

    mk

  • 43. Data: 2007-01-01 16:58:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Być może, ale myślę, że ciut wyższe od Twojego!!

    Taaa. Wszyscy widzą.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 44. Data: 2007-01-01 17:07:58
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > A co ma do rzeczy uprawnienie do kierowania pojazdem do znajomosci prawa
    > o ruchu drogowym ? Jako rowerzysta czy pieszy nie musisz znac PORD ?

    Chodzi o to, że wsiadając do taxi zdajesz się całkowicie na prowadzącego
    (możesz mu tylko wskazać jaką trasą ma jechać) on odpowiada za Twoje
    bezpieczeństwo. To chyba wszystko tłumaczy? Możesz powiedzieć, że kierowca
    dał Ci sygnał do wysiadania!
    Mogę być chory, podpity, zdenerwowany itd. i to jest powodem mojej jazdy
    taxi - nie muszę w tym momencie zwracać uwagi na przepisy. Stosuję się do
    wyjaśnień kierowcy, któremu płacę za kurs:-)

    mk

  • 45. Data: 2007-01-01 17:09:09
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Taaa. Wszyscy widzą.

    Ważne byś Ty zauważył!!

    mk

  • 46. Data: 2007-01-01 17:11:27
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > śpieszą do następnej sprawy i wogóle.
    > Nie można się jakoś odwołać?

    Możesz zawsze powiedzieć, że zakrzyczeli Cie:)

    mk

  • 47. Data: 2007-01-01 17:42:02
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Krzysztof Magosa 'hexio'" <h...@x...org.pl> wrote in message
    > Tylko, że oni chcą żebym im zapłacił za naprawę samochodów, i nie wiem
    > czy powinno to pokryć ich ubezpieczenie, czy nie...

    Nie. Ty im nie masz nic płacic, a na pewno nie kierowcom.
    Powiedz im, że niech sobie naprawiają samochody z własnych obezpieczeń, bo
    po to je mają.
    Jak ich ubezpieczalnia bedzie chciała od ciebie zwrotu, to się wtedy
    będziesz martwił.
    A jak chcą coś więcej to do zobaczenia w sądzie.

  • 48. Data: 2007-01-01 17:53:33
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    <enb45u$7fd$1@polsl.pl>:

    >... Mam już wysiadać... leje deszcz, na boki nic nie widac, do tyłu nic
    >nie widać... no to uchyliłem delikatnie drzwi. Okazało się, że stała za
    >nami inna taxi i akurat chciala wyjechać. Tak się niefajnie żłożyło, że
    >koleś za nami wyjeżdzał bardzo blisko nas i nacisnął gaz w tym momencie,
    >co ja uchyliłem drzwi...

    Czy taksiarz jechał chodnikiem, czy Ty wysiadałeś na ulicę???

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj na Tragedia dla czujących
    tlen pl Komedia dla myślących

  • 49. Data: 2007-01-01 18:36:29
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    Andrzej J. Makarczuk napisał(a):

    > Czy taksiarz jechał chodnikiem, czy Ty wysiadałeś na ulicę???

    Teraz już wiem, że to była głupota, ale byliśmy w zatoczce
    jednokierunkowej, po jej lewej stronie stały pojazdy (taksówki), w tym
    ta, w której siedziałem, i wysiadałem z prawej strony...
    Miejsce na postój było oddzielone od częsci przejazdowej białym ciągłym
    pasem, który kierowca z taksówki za nami przekroczył obok taksówki w
    której byłem.

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
    SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

  • 50. Data: 2007-01-01 20:08:12
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    Dziękuje wszystkim, którzy wzięli udział w dyskusji.
    Za kilka dni poinformuje jak przebiega cała sytuacja.