  • Data: 2002-08-08 19:13:17
    Temat: Kolejny problem z sąsiadem a w zasadzie az dwa !!!
    Od: "snow" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam na osiedlu domkow jednorodzinnych prawie w centrum 25 tys.
    miasteczka powiatowego. Od dluzszego czasu mam problemy z sasiadem ktory
    swoim stylem zycia nieswiadomie zagraza mojemu zdrowiu oraz doprowadza do
    euforii, nie raz zwracalem mu uwage na te zjawiska ale on wydaje sie byc
    gluchy...

    Problem pierwszy:
    Sąsiad ma golebie trzyma je na poddaszu, one strasznie brudza, na dodatek
    siedza nie na dachu tegoz sasiada tylko na moim. Stwarza to problem gdyz
    odchody tego ptactwa przezeraja moj dach oraz cale moje domostwo wraz z
    podworkiem jest osrane, co oprocz smrodu stwarza niezbyt przyjemny widok

    pytanie:
    -Czy w centrum mista mozna trzymac golebie ?
    -Najchetniej to chcialbym sie ich pozbyc !!! co mam zrobic gdzie isc ???

    Problem drugi:
    Pan od golebi ma stary samochod chyba marki "Avia" czy jakos tak sluzy on do
    wozenia wegla (bo taka jest profesja sasiada). Problem jest taki auto
    napewno ma przekroczone normy spalania oraz lewe badania techniczne. Na
    dodatek kazdy moj dzien wyglada tak, sasiad wstaje o godzinie 5:00 (mam
    otwarte okna w pokoju) odpala auto na swoim podworku gazuje 10 minut potem
    zostawia wlaczone i idzie na sniadanie wraca po 15 minutach. Przez caly ten
    czas auto jest wlaczone. Ktos powie "co Ci przeszkadza werkot silnika ?",
    ale o to chodzi ze nie werkot tylko spaliny. Jak wspomnialem auto jest stare
    uwierzcie mi ze nie da sie wytrzymac te spaliny sa zabojcze i wydzielane w
    nadmiernych ilosciach co juz po 15 sekundach takiego codziennego zabiegu
    powoduje moje przedwczesne wstanie w celu zamkniecia okna. Ludzie to juz sie
    dzieje od 5 lat Ja wytrzymac nie moge. Dodam ze mam astme. Caly ten
    smrod.... POMOCY!!!!!!!!!!!!!!

    pytanie:
    -co mam zrobic ?
    -chce wniesc skarge ale anonimowo, lepiej nie robic sobie z sasiada wroga !

    Mam nadzieje ze mi pomozecie jestescie ostatnia deska ratunku