eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty › Koleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty
  • Data: 2006-07-30 20:50:08
    Temat: Koleje Mazowieckie, remont tunelu, zastepcza komunikacja, wezwanie do zaplaty
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dostalem wezwanie do zaplaty, poniewaz przejechalem sie
    nieswiadomy z Centrum do Warszawy Wschodniej na zwyklej karcie
    miejskiej. Ale po kolei (tfu kolei :))

    Chcialem odbyc podróz na trasie Warszawa Sródmiescie - Siedlce.
    Spieszylem sie bardzo, zeby zdazyc na pociag o 18.01. Przed
    odjazdem dowiedzialem sie, ze z Sródmiescia to niekoniecznie
    dojade pociagiem i musze autobusem zastepczym. Pobieglem wiec na
    przystanek w Centrum i wsiadlem. Niby autobus miejski(zajezdnia
    Kleszczowa), zadnej informacji w srodku, ze jade nielegalnie, wiec
    nieswiadom sobie jechalem. Wsiedli na Al. Zielenieckiej i...
    No tak efekt jest taki, ze mam wezwanie do zaplaty. Moje pytania sa
    nastepujace.

    Jaka szansa na uwzglednienie reklamacji?
    Czy to ze nie poinformowano mnie o 50% znizce przy zaplacie
    natychmiastowej
    Jak sie ma 14 dniowy termin do zaplaty a 3 miesieczny okres
    przyslugujacy na reklamacje
    (Dz. U. z dnia 7 marca 2006 r. Nr 38, poz. 266)?
    Jak wygladaja sprawy windykacyjne w KM, tzn. czy przejmowac sie
    sprawa czy olac bo i tak nie scigna mnie?

    Pozdrawiam
    MB