  • Data: 2005-03-14 10:15:27
    Temat: Kłpoty z niechcianym towarem
    Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z wydawnictwa Reader`s Digest przysłano mi zapytanie, czy
    reflektowałabym na serię książek po specjalnej cenie... Pierwsza książka
    z serii miała być rzekomo za darmo, każda następna kosztowałaby grosze.
    Zgodziłam się, ale wyrzyciłam list z ową propozycją. Napłynęła pierwsza
    książka, później następna, a jeszcze później rachunek... Wymieniona
    kwota zatchnęła mi dech w piersiach. Zrezygnowałam z ich specjalnej
    serii i odesłałam książki. I teraz dwie kwestie:
    - książki odesłałam jeszcze w grudniu, bez potwierdzenia odbioru,
    niestety. Czy istnieje jakaś możliwość sprawdzenia teraz, że owa
    przesyłka rzeczywiście została nadana?
    - możliwe, że książki te wysłałam na adres innego oddziału tego
    wydawnictwa, czy mogę domagać się, by sprawdzili to we własnym zakresie?

    --
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)