eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient nie chcacy odebrac pracyKlient nie chcacy odebrac pracy
  • Data: 2005-04-21 08:55:29
    Temat: Klient nie chcacy odebrac pracy
    Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam pytanie : czy ktoś z Was wie jakie są mozliwości dzialan prawnych w
    nastepujacej sytuacji:
    Zawarłem umowe na pisanie dokumentacji ( w umowie okreslono zawartosc
    dokumentu, sposob
    zlozenia itd). Po wykonaniu - zgodnie z umowa - pracy Klient zglasza - wg
    mnie nieuzasadnione - zadania typu "strzalki na rysunkach powinny byc innego
    koloru" albo "układ formatowania powinien być inny" i uporczywie nie chce
    przyjąc pracy (i faktury...). W dodatku w umowie są kary za zwłokę ?
    Co powinienem zrobic ?
    Czy jednostronnie wystawiac fakture ? A jak nie przyjmie ?
    Czy moge wystąpic do jakiegos arbitrazu czy sadu ?

    --
    pozdrawiam
    Mariusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.04.05 10:42 MAc

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1