  • Data: 2008-06-26 12:55:19
    Temat: Kilka pytań o KRS
    Od: Michał Grzechowiak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na poniższe pytania. Może ktoś z Was
    pomoże?

    1. Z tego co wiem, każda jednostka objęta wpisem do Krajowego Rejestru
    Sądowego musi złożyć do sądu rejestrowego roczne sprawozdanie finansowe.
    Czy w przypadku każdej spółki sprawozdania włączane są do akt
    rejestrowych, które można przeglądać w czytelni akt KRS? Inaczej mówiąc:
    czy można dotrzeć do sprawozdań finansowych dowolnej spółki
    zarejestrowanej w KRSie?

    2. Czy złamię prawo, jeśli wybrane fragmenty sprawozdania finansowego
    spółki X wyciągnięte z akt rejestrowych KRS opublikuję np. na swojej
    stronie internetowej?

    3. Co się może dziać z aktami, których "chwilowo" nie ma w czytelni KRS?

    Z góry dzięki za pomoc!

    Pozdr.
    Michał