  • 1. Data: 2008-05-31 06:42:26
    Temat: Kilka numeracji umów w firmie
    Od: Ł.S. <s...@o...pl>

    Witam mam następujące pytanie
    Prowadzę mikrofirmirmę, świadczymy kilka różnych usług, czy jest możliwość
    prowadzenia kilku numeracji umów, np.

    Umowy o dzieło podpisywane z pracownikami zdalnymi - Umowa o dzieło XX/2008
    Umowa na sprzedaż produktu NAZWA - Umowa NA XX/2008
    Umowa na sprzedaż usługi USŁUGA - Umowa US xx/2008

    Czy takie coś jest dopuszczalne? I jaki lepiej stosować format, tzn czy
    umowa US 34/2008 jest jest czy lepiej np. umowa US/34/2008

    Jest w firmie kilka szlagierowych produktow i uslug i chcialbym to
    rozdzielić.

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2008-05-31 07:30:14
    Temat: Re: Kilka numeracji umów w firmie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ł.S." <s...@o...pl> napisał

    > Witam mam następujące pytanie
    > Prowadzę mikrofirmirmę, świadczymy kilka różnych usług, czy jest
    > możliwość prowadzenia kilku numeracji umów, np.

    Umowa wcale nie musi mieć numeru. Jeśli zawierasz wiele podobnych
    umów to numeracja ułatwia zapanowanie nad tym, ale to kwestia
    organizacyjna i możesz to sobie urządzić jak zechcesz.
    Osobną kwestią jest numerowanie dokumentów księgowych (faktury,
    pokwitowania wpłat itp.), są tu pewne rygory ale też można sobie
    to zorganizować na różne sposoby tak żeby ci pasowało.

  • 3. Data: 2008-05-31 10:08:14
    Od: Ł.S. <s...@o...pl>

> [...]
    > pokwitowania wpłat itp.), są tu pewne rygory ale też można sobie
    > to zorganizować na różne sposoby tak żeby ci pasowało.

    Dziękuę za konkretną odpowiedź, to chciałem usłyszeć.
    Słonecznego wekendu życzę!
    Łukasz