  • 41. Data: 2010-03-05 17:35:26
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: r...@p...onet.pl

    > bo "ile jechal" to zupelnie inna kategoria niz "czy jechal".
    > Natomiast za niezapiete pasy, jak to juz tu bylo, mzoesz zarobic mandat
    > niezaleznie od tego czy pasy masz zapiete, czy nie.

    > niestety sad ma odmienny poglad.

    a jak ze Strassburgiem? trafiały takie sprawy tam, gdzie policja fałszywie
    zeznawała na niekorzyść pokrzywdzonego?

  • 42. Data: 2010-03-05 17:53:35
    Od: s...@m...com

    > niestety sad ma odmienny poglad.

    A pieszemu który jest pijany (bez roweru) nie mogą wmówić przed sądem, że miał
    rower i na nim jechał?

  • 43. Data: 2010-03-05 17:56:12
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 17:58:33 +0100, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ale prawo chyba tak działa, że to oskarżyciel musi udowodnić winę, a nie
    > oskarżony niewinność...

    No i ma zeznania. Z jednej strony dwóch funkcjonariuszy publicznych, z
    drugiej pijanego rowerzystę. Pomijając prędkośc, to jak przejrzysz archiwum
    to poczytasz o nieprzyjętych mandatach a potem listach z wyrokami sądu
    grodzkiego opartych o zeznania funkcjonariuszy.

    --
    marcin

  • 44. Data: 2010-03-05 18:10:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@m...com wrote:
    > sobą

    > A pieszemu który jest pijany (bez roweru) nie mogą wmówić przed sądem, że miał
    > rower i na nim jechał?

    co prawda sędzia może być idiotą, ale aż tak wrobić sie nie da.
    Z rowerem cos trzebaby zrobic lub skads go wziac.
    A skoro juz jest na miejscu to nie ma problemu

  • 45. Data: 2010-03-05 18:12:44
    Od: s...@m...com

    > co prawda sędzia może być idiotą, ale aż tak wrobić sie nie da.
    > Z rowerem cos trzebaby zrobic lub skads go wziac.
    > A skoro juz jest na miejscu to nie ma problemu

    rower zawsze sie znajdzie, taki czy inny...

  • 46. Data: 2010-03-05 21:41:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-05 19:12, s...@m...com pisze:
    > rower zawsze sie znajdzie, taki czy inny...

    na tej zasadzie to można dodatkowo dorzucić narkotyki, nóż z sąsiedniego
    morderstwa, prezerwatywę pedofila i inne zabawki.

    Czy to nie jest chore założenie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2010-03-05 21:42:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-05 18:56, zly pisze:
> [...]
    > to poczytasz o nieprzyjętych mandatach a potem listach z wyrokami sądu
    > grodzkiego opartych o zeznania funkcjonariuszy.

    Sądu grodzkiego za wykroczenia. A tu mamy do czynienia z przestępstwem
    (no chyba że załapał się na 0,2-0,5).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 48. Data: 2010-03-05 21:48:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > na tej zasadzie to można dodatkowo dorzucić narkotyki, nóż z sąsiedniego
    > morderstwa, prezerwatywę pedofila i inne zabawki.
    >
    > Czy to nie jest chore założenie?

    to niestety jest prawdziwe założenie
    to ze jest chore to wynika tylko z tego, ze chora jest policja.

    Teraz na widok policjanta nalezy po prostu uciekac mu z oczu, bo jeszcze
    cos moze nam sie glupiego przytrafic.

  • 49. Data: 2010-03-05 22:23:49
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 22:42:04 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Sądu grodzkiego za wykroczenia. A tu mamy do czynienia z przestępstwem
    > (no chyba że załapał się na 0,2-0,5).

    Dla ścisłości to przestępstwa, ani nawet wykroczenia to tu nie ma ;) Po
    prostu nie ma jak tego udowodnić
    --
    marcin

  • 50. Data: 2010-03-06 01:33:34