  • 31. Data: 2009-02-25 10:13:12
    Temat: Re: Kiedy oprogramowanie jest legalne? (Windows XP)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    > czyli prawo prawem a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.
    > Jak mi się ustawa nie podoba to ją piiiip, a jak podoba to się do niej
    > stosuję.
    > Polska mentalność Kalego?

    Dokładnie tak - z różnicą, że nie Kalego ale Andrzeja L ;)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 32. Data: 2009-02-25 10:15:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

    > nie zwrociłes uwagi, ze pytajacy chciał wiedziec, jak kupic windowsa
    > zgodnego z prawem a nie z licencja...

    W tym przypadku zgodnosc z prawem = zgodnosc z Licencja. Z wyjatkiem
    szczegolnych przypadkow, w ktorych konkretna tresc Licencji nie jest
    zgodna z prawem. Wtedy ta konkretna tresc nie powinna byc brana pod
    uwage przy rozpatrywaniu zgodnosci o ktorej mowa. Rozumiesz o czym
    napisałem czy mam objaśnić to bardziej łopatologicznie?

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 33. Data: 2009-02-25 11:13:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > uwage przy rozpatrywaniu zgodnosci o ktorej mowa. Rozumiesz o czym
    > napisałem czy mam objaśnić to bardziej łopatologicznie?

    jasne.
    Niemniej bardziej praktycznie: najwaznejsze dla uzytkownika jest to, aby w
    razie kontroli policja nie powiedziała, ze ma "kradizonego windowsa".
    I po zakupie takiej licencji nie powiedza.
    A jak ładnie wytłumaczył Robert Tomasik - w przypadku niezgodnosci z
    licencja to MS musiałby zajac sie sprawa.

  • 34. Data: 2009-02-25 18:04:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik pisze:

    > A jak ładnie wytłumaczył Robert Tomasik - w przypadku niezgodnosci z
    > licencja to MS musiałby zajac sie sprawa.

    I to (1) najpierw się o tym _legalnie_ dowiedzieć oraz (2) wykazać, że
    jakieś straty ponieśli.

  • 35. Data: 2009-02-25 18:04:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:

    > Dokładnie tak - z różnicą, że nie Kalego ale Andrzeja L ;)

    Ty sobie moim imieniem swojego parszywego pyska nie wycieraj.

  • 36. Data: 2009-02-25 19:14:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > I to (1) najpierw się o tym _legalnie_ dowiedzieć oraz (2) wykazać, że
    > jakieś straty ponieśli.

    a dlaczego legalnie?

  • 37. Data: 2009-02-25 20:43:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > a dlaczego legalnie?

    Żeby nie podpaść pod kodeks karny. Bo tak to może by i sprawę cywilną
    wygrali, ale karną mieliby przerąbaną i mogłoby to być nieopłacalne.

  • 38. Data: 2009-02-25 22:27:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Żeby nie podpaść pod kodeks karny. Bo tak to może by i sprawę cywilną
    > wygrali, ale karną mieliby przerąbaną i mogłoby to być nieopłacalne.

    No chyba że MS Polska przeniesie siedzibę pod rewir pruszkowskiego
    sądu ;)

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2009-02-26 10:51:48
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Przemek M pisze:

    > Hmm za 300-400zł mozna kupić dosc wydajne, firmowe komputery z systemami i
    > czesto w dodatku w wersji Xp Pro.
    > A stary sprzet niech sprzeda to kilka zł sie zwroci.
    >
    > Chocby http://allegro.pl/search.php?string=dell+windows+xp&
    order=p

    polecam, naprawde fajne i wydajne maszyny, do tego malo pradu biora.
    same plusy.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 40. Data: 2009-02-26 16:47:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > No chyba że MS Polska przeniesie siedzibę pod rewir pruszkowskiego
    > sądu ;)

    Też nieopłacalne, chyba żeby wprowadzili tam jakąś potężną promocję na
    łapówki ;->