eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKasjerka.......[?]Kasjerka.......[?]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kasjerka.......[?]
    Date: Mon, 8 Sep 2003 17:06:28 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 21
    Message-ID: <bji5uc$2qa$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-5045.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1063033613 2890 62.87.148.181 (8 Sep 2003 15:06:53
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Sep 2003 15:06:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:163469
    [ ukryj nagłówki ]

    Interesuję się przypadkiem kasjerki z dużego marketu we Wrocławiu.
    W trakcie pracy "na kasie" naliczyła klientowi należność za
    karton kawy przeciągając jedną przez kod paskowy i mnożąc razy liczbę sztuk.
    Po chwili okazało się, że ta jedna paczka miała zfałszowany kod , podczas
    gdy pozostałe w kartonie były w porządku. Kasjerce przedstawiono zarzut
    nieprawidłowej obsługi i zwolniono dyscyplinarnie. Już kilka miesięcy
    mineło, Kasjerka odwołała się do sądu. Tym bardziej, że opinia jaką jej
    wystawił sklep wskazywałaby na osobę która jest sprawcą nadużyć w sklepie..
    Jak widzicie tę sprawę. Mnie się wydaje mocno nieprawidłowa od
    strony sklepu. W sklepie tym normą jest naliczanie przez kasjerki w ten
    sposób należności . Po dzień dzisiejszy wszystkie po sprawdzeniu kodu jednej
    sztuki mnożą to przez ilość sztuk. Tak, że ten zarzut odpada. Odpada również
    zarzut niedopilnowania klienta "na sklepie" bo kasjerka nie ma technicznej
    możliwości obserwowania sklepu gdzie jest ochrona specjalnego personelu. To
    o co tu chodzi ? Ktoś mi wytłumaczy ?

    Stan

    A na marginesie......To co wyprawiają markety z personelem i klientami woła
    o pomstę do nieba. Sam doświadczyłem...........

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1