eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKarta gwarancyjna - brak okresu gwarancjiKarta gwarancyjna - brak okresu gwarancji
  • Data: 2008-06-08 16:42:25
    Temat: Karta gwarancyjna - brak okresu gwarancji
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Sprzedawca w czasie zakupu mówił, że na kurtkę są 24 miesiące gwarancji
    (Campus) w treści karty gwarancyjnej nie ma słowa o okresie gwarancji.

    Czy taka karta gwarancyjna jest "ważna"? Czas na naprawę jest podany,
    ale nie ma podanego okresu gwarancyjnego.

    Czy sprzedawca może wpisać na kartę okres gwarancji?

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=319
    5515
    "Kaczka to prezydent wśród ptaków, nasze POPiSowe danie nafaszerowane
    głąbami i dekorowane burakami"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.06.08 19:11 Alek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1