  • 11. Data: 2006-01-02 07:42:09
    Temat: Re: Karnawałowe bale - szpiedzy ZAiKS-u w akcji
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > jak by mi taka kurwa do domu weszla to poszczul bym ja psem.

    I słusznie. Ale w poście jest o zorganizowanych balach ;-))).

  • 12. Data: 2006-01-02 10:09:04
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 1 sty o godzinie 03:32, na pl.soc.prawo,pl.soc.polityka, Lutfick
    Durn napisał(a):

    > x-no-archive: yes

    Sądzisz że to "nagłówek"?
    I spełni twe życzenie? ;P

    --
    Herbi
    02-01-2006 11:08:43

  • 13. Data: 2006-01-03 01:00:15
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    > Sądzisz że to "nagłówek"?
    > I spełni twe życzenie? ;P

    Spójrz do groups.google.pl - tam piszą że usuną, więc?

    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij

  • 14. Data: 2006-01-03 11:09:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:dp8e05$dpt$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Lutfick Durn" <l...@d...org> napisał w wiadomości

    > Natomiast ty się naucz cytować, a nie rozsyłasz kilka KB zbędnego
    > tekstu.

    moze pora stale lacze sobie zalatwic :-))