-
11. Data: 2012-04-13 08:11:04
Temat: Re: Kara za zerwanie umowy
Od: Nixe <n...@n...pl>
W dniu 2012-04-13 07:37, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę
> rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj,
Naiwne marzenia :)
Ale na "pocieszenie" napiszę, że nie tylko CP robi numery klientom.
Mnie kiedyś zrobiło w konia UPC, a ostatnio C+, z którą podpisałam umowę
na czas określony w grudniu, po czym w lutym ni z gruchy ni z pietruchy
dostałam sporo wyższy rachunek (fakt, mają drobnym druczkiem, że w
wyjątkowych przypadkach mogą zmienić cennik w trakcie trwania umowy -
tutaj wyjątkowym przypadkiem był ponoć wzrost cen paliw i gazu -
faktycznie, to musi mieć cholerny wpływ na przekaz telewizyjny).
Niby nic takiego, ale żadnego powiadomienia od nich wcześniej nie
dostałam, a czas na rozwiązanie umowy bez poniesienia kary miałam tylko
w ciągu 7 dni od daty otrzymania takiej informacji. Oni twierdzą, że
wysyłali (oczywiście listem zwykłym), ja, że nic nie dostałam (bo nie
dostałam). Słowo przeciwko słowu, a ja zostałam z umową podpisaną na 17
miechów bez prawa jej bezkarnego rozwiązania :/ Ot takie miłe podejście
do wprawdzie świeżego, ale już zaklepanego klienta.
Najsmutniejsze w tym wszystkim, że tak naprawdę każdy z operatorów (ale
też i banków, ubezpieczalni czy innych łowców jeleni) ma klientów w
głębokiej i czarnej dupie i de facto niewiele można z tym zrobić, bo
przejście do konkurencji to przejście spod jednej rynny pod drugą ;-)
N.
-
12. Data: 2012-04-13 09:30:55
Temat: Re: Kara za zerwanie umowy
Od: Czeslawek <c...@g...pl>
W dniu 2012-04-13 07:37, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę
> rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj, że nie wypożyczą lepszego
> dekodera Bo Już Masz Umowę, Więc Cię Mamy W Dupie.
Mi kiedyś padł dekoder CP, już po przejściu umowy na czas nieokreślony,
i korzystniej było dla mnie odkupić na znanym portalu aukcyjnym używany
dekoder niż zawrzeć nową umowę na czas nieokreślony.
Niestety CP nie dopuszcza takiej możliwości, tj. odmówił sparowania tego
innego dekodera z posiadaną przeze mnie kartą, ale za to udało mi się
zawrzeć nową umowę z nowym dekoderem i na starych warunkach na 18
miesięcy :-].
Podobne przygody miałem z TP i PlusGSM.
W TP dawno temu był oferowany tzw. abonament ekonomiczny z niskim
abonamentem ale droższymi rozmowami. Ze względu na to, że rodzice nie
mieli telefonów komórkowych zadeklarowaliśmy korzystanie z tzw.
abonament standardowego. Po pewnym czasie rodzice pozyskali telefony
komórkowe, więc postanowiliśmy zmienić abonament standardowy na
ekonomiczny i tu spotkała nas przykra niespodzianka - od jakiegoś czasu
abonament ekonomiczny można było uzyskać tylko z zaświadczeniem MOPSU o
trudnej sytuacji materialnej. Ci którzy kiedyś wybrali abonament
ekonomiczny, nadal mogą z niego korzystać.
W PlusGSM do tej pory nie przedłużyłem umowy bo każda nowa oferowana
umowa jest dla mnie mniej korzystna niż ta którą mam na czas
nieokreślony pomimo, że nie mam w niej żadnych dodatków promocyjnych.
--
Pozdrawiam,
Czesławek