eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne › Kara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne
  • Data: 2009-05-22 09:23:18
    Temat: Kara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprzedalem mieszkanie. Umowa notarialna zostałą podpisana w poniedziałek. W
    warunkach umowy było napisane, że kupujący ma wykonać polecenie przelewu(ze
    środków własnych)w ciągu 2 dni roboczych, a najpóźniej w ciągu 7
    dni(kalendarzowych pieniądze mają się znaleźć na moim koncie).
    Dzis dowiedziałem się że kupujący ciągle nie złożył dyspozycji, a w związku
    tym szansa że pieniądze do poniedziałku trafią na moje konto jest niska...
    Sama umowa nie przewiduje kary za opóźnienie w wypełnianiu postanowień umowy.
    Czy gdy minie poniedziałek, a na moim koncie w dalszym ciągu nie będzie
    pieniądzy mam prawo domagać się jakiegoś odszkodawania za zwłoke?
    Do piątku(29 maja pieniądze muszą być już na końce dewelopera) muszę zapłacić
    deweloporowi 10% na nowe mieszkanie...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski