eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne › Re: Kara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne
  • Data: 2009-05-25 05:32:54
    Temat: Re: Kara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adramelech wrote:

    >Wiem że nigdy nie dostałem przelewu z
    > obcego banku tego samego dnia którego wyszło zlecenie.

    Mało prawdopodobne. Może sybirem dawno temu?

    > A wracając do tematu... Ciągle nie mam przelewu na koncie mimo że to
    > już poniedziałek... Czekam do wieczora...

    Ciekawe. Tyle tu na grupie pytan jak zabezpieczyć transakcje
    związaną z nieruchomościami.
    Gotówka z ręki do ręki (i jak sprawdzać czy nie fałszywki)
    zakładanie rachunków operacyjnych, czeki - czarne scenariusze
    zmowy notariusza, obciążonej nieruchomosci,
    wcale nie tak czarne scenariusze podwójnej księgi itd.
    A tu proszę - gość sprzedaje nieruchomość i przelew 7 dni.