eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne › Re: Kara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne
  • Data: 2009-05-24 21:16:01
    Temat: Re: Kara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Maj, 23:01, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:

    > Nigdy nie trafiło mnie takie szczęscie. Zawsze, za każdym razem jak robiłem
    > przelew, czy dostałem przelew, zawsze dochodził następnego dnia.

    Pierwszy z brzegu bank:

    Sesje wychodzące odbywają się w godzinach:
    I. sesja KIR 5.55,
    II. sesja KIR 9.55,
    III. sesja KIR 13.25,
    IV. sesja KIR 16.55 tylko przelewy na ZUS,

    na przychodzące w godzinach:
    I. sesja KIR 12.00,
    II. sesja KIR 15.00,
    III. sesja KIR 18.15

    Tak wiec, jak wyslesz cos sesja I wychodzaca, to przelew przyjdzie na
    konto odbiorcy I sesja przychodzaca itd.

    Sa drobne wyjatki, bedace wina bankow, np ING bank nie obsluguje III
    sesji przychodzacej, tylko ksieguje je nastepnego dnia. Ale to juz
    moim zdaniem nie jest wina wysylajacego przelew, tylko wina banku
    odbiorcy.

    Pozdrawiam
    Rafal