  • 31. Data: 2008-11-19 21:54:00
    Temat: Re: Kamery w pracy
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 21:18:55 +0100, e-zop napisał(a):

    > ...aaaa...jak wie ze jest monitorowany, kiedy pracuje, to nie moze przeciwko
    > temu protestowac...!!!

    Nie musi podpisywac papierka - ze wszystkimi tego konsekwencjami

    --
    marcin

  • 32. Data: 2008-11-20 09:03:35
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Pracodawca nie ma prawa czynić tego w sposób dowolny. Postepując w ten
    > sposób narazić się może nawet na zarzuty o charakterze karnym.

    ponieważ jest to grupa "prawo" mozesz podać podstawy prawne twoich
    dywagacji?
    SJS

  • 33. Data: 2008-11-20 13:18:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gg395d$mp3$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
    pisze:

    > ponieważ jest to grupa "prawo" mozesz podać podstawy prawne twoich
    > dywagacji?
    Dlaczego o to prosisz, skoro sam tego nie robisz?
    Przeczytałeś chociaż linki, które zapodałem?

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-11-21 16:48:11
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > Powaznie...? Bo wlasnie zauwazylem ze krytykujesz takowe
    > kilka watkow wyzej. To kim jestes?
    >
    > --
    > tomek nowak
    > http://rezist.com & http://anvilstrike.com
    > Notatki przeciwnika spamu: http://icic.pl
    > Giełda od fundamentów: http://StockWatch.pl

    Krytykue niejawne nagrywanie rozmow prywatnych.
    Uwazam, ze pracodawca ma prawo kontroli czynnosci wykonywanych przez jego
    pracownikow.