  • 61. Data: 2007-10-04 19:15:44
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tak tak - jak brakuje argumentów, to się obraża innych albo nadrabia
    pustym
    > sarkazmem...

    oczywista oczywistowsc. Jak ma byc porzadek i kultura w narodzie skoro z
    samej gory nadchodzi sygnal, ze obrazanie to jest OK. Taki dostaje wzor do
    nasladowania. To nie do konca jego wina ;)

    Icek

  • 62. Data: 2007-10-04 19:19:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Żebyś się nie zdziwił ;P
    > również odnośnie pewności jaką masz
    > niechybnie i do samego siebie ;)

    widzisz, jezeli wszyscy sa zlodziejami, lapowkarzami, wszyscy biora i daja
    to w takim razie caly narod do wymiany.

    Puste gesty, puste słowa,
    puste serce, pusta mowa,
    puste, choć zacięte usta,
    pusty wzrok i głowa pusta,
    pusty program i projekty,
    do cna pustych stek inwektyw,
    pusty jazgot, próżne żale,
    krzyk, co treści nie ma wcale,
    puste groźby, puste miny,
    wielkie morze próżnej śliny,
    puste hasła, obietnice,
    wszystko puste - poza picem!
    Słowem zero, nicość, próżnia -
    tym się w świecie PIS wyróżnia.

    no i drugi:

    Samochwała w kącie stała i tak rok podsumowała:
    Zdolny jestem niesłychanie, mam na świecie poważanie
    W kraju - same osiągnięcia: dłuższe życie (od poczęcia)
    Lepiej żyje się rodzinom (jednej mamie i dwóm synom)
    Lepsza praca, wyższa płaca (zwłaszcza, jeśli ktos nie wraca)
    Żadnych gejów, Ferdydurek, dyscyplina i mundurek
    Jest religia na maturze, wierny lud na Jasnej Górze
    Nie rozumie tylko Unia: rząd z Warszawy, czy z Torunia
    Krótko mówiąc: rok udany! Tylko naród... do wymiany.

    Icek

    begin 666 modify_inline.gif
    M1TE&.#EA% `4`,08`,W)R*.WRX&!@:>#5L3$Q,"9:&UN<-S<W(J)B?OY^;VT
    MG.'7O+NVM.WM[;9O;[N[NT='1[:VMH=04/_37N_[_UA75VQL;-[
    V_P``````
    M`````````````````````````"'Y! $``!@`+ `````4`!0```6 (":.9&F>
    M:"I6E7I6`-"Z8W5<ETQC-H[KJMZ%0OG-7K=AH&@\"0PX2@"W;)8
    $%RBS.LP=
    M1=ALX[*TF,]H</;1")@7DW@\D7!8P ;VQ8)8P.43"1%V-00X? H*`XN+" B$
    BA8<6"@65E1 0$G<D%8:2:&DEG3X,7T&&I3LUJ:HU+B$`.P``
    `
    end

  • 63. Data: 2007-10-05 06:49:37
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    /.../

    > pustym
    >
    > Błąd. Nie mam jakichkolwiek ambicji na sarkastę ;)

    I słusznie. Ale w takim razie po co próbujesz się w niego bawić :-P

    > A realizmem z twojej strony byłoby gdybyś przyznał
    > że faktycznie nie masz żadnej pewności iż ludzie
    > wokoło ciebie [łącznie z tobą samym] są tacy jakimi
    > ich postrzegasz a właściwie chcesz widzieć.
    > I nie będziesz mieć tej pewności nigdy - życzę ci
    > żebyś jak najszybciej się o tym -dla własnego dobra
    > przekonał. To po prostu realizm w percepcji świata.
    > Sytuacji powinno ci w najblizszym czasie nie zabraknąć
    > chyba że będziesz wybiórczy aż do bólu -a można i tak. ;)

    Odpowiem jeszcze raz krótko - współczuję Ci przyjaciół, znajomych, rodziny.
    Albo zalecam dobrego psychiatrę - bo jak się NIKOMU NIGDY nie wierzy - to
    zwykle jest to przypadek kliniczny - skądinąd łatwy do zdiagnozowania także
    u jednego z miłościwie nam dzisiaj panujących ;-)

    A co do mnie - ja w niektórych przypadkach MAM JUŻ tę pewność (więc nie jest
    prawdą że nie będę miał jej nigdy) i jest to pewność oparta na faktach i
    wielokrotnie sprawdzona.
    Ale co Ty o tym możesz wiedzieć...

    Inna sprawa - że skoro nie masz zaufania nawet do siebie, to jak możesz
    wchodzić we właściwe relacje z innymi...
    Ale nie martw się - w wielu przypadkach to się skutecznie leczy. Wystarczy
    odrobina chęci i dobry specjalista - szanse są duże - życzę powodzenia.

    /.../

    LM

  • 64. Data: 2007-10-05 14:53:59
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > conajwyzej

    > ale w poprzedniej polityce nikt sie nisko nie klanial. Jakos nie
    przypominam
    > sobie abysmy znaczaco ustapili w jakiejkolwiek kwestii polityki
    zagranicznej
    > co nie owocowaloby jakims zyskiem.
    >
    > Biznes jest biznes. Cos dajesz, cos dostajesz. Nic nie dajesz, boczysz sie
    > na wszystkich nic nie dostajesz. Polska od UE w tylko tym roku dostala na
    > czysto 3 miliardy euro. Myslisz, ze kto na to wylozyl kaske? I to jest OK?
    > Bierzemy bo nam sie podoba. Ale dawac? Nie. Dawac nic

    Ty o dawaniu nic lepiej nie mów ;)
    Daliśmy [dupska] im władze na sobą to będą nas eksploatować jak się da
    -na razie nawożą...i organizują infrastrukturę eksploatacyjną ;)

    Serio muyślisz że coś od nich można
    wyciągnąć bez ich pewności że
    dostaną spowrotem z zyskiem?
    Nawet "niewykozystanie środków"
    jest argumentem za nakładaniem kar ;)

  • 65. Data: 2007-10-05 18:22:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    OK?

    > Ty o dawaniu nic lepiej nie mów ;)
    > Daliśmy [dupska] im władze na sobą to będą nas eksploatować jak się da
    > -na razie nawożą...i organizują infrastrukturę eksploatacyjną ;)

    a gdzie dokladnie dalismy dupska ? Podaj przyklad ?

    > tych

> [...]

    Widzisz, mamy takiego premiera, ze nawet wydac pieniedzy, ktore dostajemy za
    darmo od UE nie umie wydac. Moze go zmienic i nie bedzie kar za
    niewykorzystane srodki ?

    Icek

  • 66. Data: 2007-10-09 22:29:46
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odrobina chęci i dobry specjalista - szanse są duże - życzę powodzenia.

    Może kiedyś dorośniesz do przekroczenia stereotypów
    twojej kasty [prawieinteligentów] ;)

  • 67. Data: 2007-10-09 22:33:51
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > Nie rozumie tylko Unia: rząd z Warszawy, czy z Torunia
    > Krótko mówiąc: rok udany! Tylko naród... do wymiany.

    Masz rację: wszystkim nam potrzeba odmiany...
    siebie. Ale dla wygody łudzimy się powszechnie
    że jakaś zmiana tego lub owego[u władzy czy u pługa]
    poza nami [samymi] może nam dać poczucie świerzości ;P
    A to tylko perfuma... ;)

  • 68. Data: 2007-10-09 22:35:47
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > samej gory nadchodzi sygnal, ze obrazanie to jest OK. Taki dostaje wzor do
    > nasladowania. To nie do konca jego wina ;)

    wzór z góry idzie zwłaszcza w temacie "obrażalstwa" [się na innych] ;P