  • 51. Data: 2007-10-04 08:32:13
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    /.../

    > mają
    >>
    > Kot wymaga więcej zachodu...nie masz persa to nie gagaj! ;P
    >
    > A z tymi uczciwymi co się "dorobili" to nie udawaj: byli
    > "uczciwi inaczej" bo musieli choć "dawać" żeby cokolwiek
    > zrobić...

    Bardzo typowe dla niektórych kręgów - nie znasz ludzi, ale skoro mają
    pieniądze - znaczy "uczciwi inaczej". Nie widziałeś jednego człowieka z
    drugim na oczy - ale oczywiście co Ci szkodzi go obrażać.

    >chyba że jesteś nie z tej bajki i naiwnie wierzysz
    > że jak ktoś o szczerych oczach mówi że nie dał to nie dał
    > albo tylko dlatego twoim zdaniem jest uczciwy bo jest
    > twoim znajomym -a ty chcesz wierzyć że sam jesteś OK
    > bo przecież twoi znajomi MUSZĄ być "uczciwi"... ;)

    Pozostaje mi tylko współczyć Ci znajomych, skoro masz takie doświadczenia.
    Proponuję żebyś zmienił otoczenie - chyba że dobrze się czujesz w takim
    towarzystwie.

    Moich znajomych - w przeciwieństwie do mnie - nie znasz - więc może bądź
    łaskaw nie wypowiadać się w ten sposób na temat ich uczciwości i ich
    obrażać.

    To że ludzie NIE MUSZĄ być uczciwie nie znaczy, że NIE MOGĄ być uczciwi i
    uczciwie się dorobić (choć pewnie nie będą to fortuny na miarę Kulczyka).
    Nawet w tym chorym kraju.

    A to że MUSI SIĘ dawać łapówki, to jest tylko wygodne tłumaczenie dla tych,
    którzy CHCĄ dawać łapówki, bo kasa jest dla nich ważniejsza niż honor (takie
    zapomniane dawno słowo) i uczciwość.

    Np. mój ojciec przeżył prawie 80 lat, czegoś tam się dorobił - i postawię
    cały swój majątek, ba swoje życie na to - że nikt od niego jednego grosza
    łapówki nigdy nie zobaczył.

    Ja sam też nie narzekam - czegoś się dorobiłem - a łapówkę dałem jeden
    jedyny raz w życiu, wiele late temu - krawężnikowi z drogówki który chciał
    mnie przy jadącego z ciężko chorą żoną do lekarza przetrzymywać na drodze -
    i do tej pory się tego wstydzę.

    Więc nie mów mi, że nie można się dorobić uczciwie. Można - tyle że jak
    kraj jest chory, to znacznie trudniej - a ludzie wolą iść na łatwiznę i
    zwalać wszystko na to, że takie czasy.

    LM

  • 52. Data: 2007-10-04 08:51:59
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > z jednym zwojem, jak grupowy Lesiu (nostradamus)

    P.
    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

    mów co chcesz, ale osoby które uprawiają zabawy w łańcuszki
    (jakiekolwiek) mają u mnie z automatu "MYŚLENIE" -50.

  • 53. Data: 2007-10-04 08:55:39
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Sky pisze:
    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a może z kotami? ;)
    >
    > ja tam wymówek nie robię
    > gdy się kto odkrywa
    > byle z tego nie robił
    > objazdowego cyrku ;P

    sex to rozrywka dla ubogich.
    nie każdy może poczuć dotyku prawdziwej władzy.
    oraz każdy geniusz którego znałem jest conajmniej nienormalny w
    najpopularniejszym tego słowa ujęciu (ubiór, związki, zachowanie itd..).

  • 54. Data: 2007-10-04 10:13:43
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oraz każdy geniusz którego znałem jest conajmniej nienormalny w
    > najpopularniejszym tego słowa ujęciu (ubiór, związki, zachowanie itd..).

    masz na myśli premiera? ;)

  • 55. Data: 2007-10-04 10:17:12
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniądze - znaczy "uczciwi inaczej". Nie widziałeś jednego człowieka z
    > drugim na oczy - ale oczywiście co Ci szkodzi go obrażać.

    Za to ty ich widzisz 24h na dobę 365 dni w roku...

    > Moich znajomych - w przeciwieństwie do mnie - nie znasz - więc może bądź
    > łaskaw nie wypowiadać się w ten sposób na temat ich uczciwości i ich
    > obrażać.

    A ty ich znasz najlepiej bo założyłeś im pluskwy? ;)

  • 56. Data: 2007-10-04 12:33:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fdvh7j$f6s$2@inews.gazeta.pl...

    > z jednym zwojem, jak grupowy Lesiu (nostradamus)

    Odezwał się grupowy przygłup. Żal mi cię z powodu twojej choroby umysłowej.
    Serio.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 57. Data: 2007-10-04 17:17:17
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    > Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za to ty ich widzisz 24h na dobę 365 dni w roku...

    Tak tak - jak brakuje argumentów, to się obraża innych albo nadrabia pustym
    sarkazmem...

    > A ty ich znasz najlepiej bo założyłeś im pluskwy? ;)

    Na pewno znam ich lepiej od Ciebie. Niektórych od urodzenia. Uważam że to
    wystarczy żeby mieć pewność co do niektórych spraw

    LM

  • 58. Data: 2007-10-04 19:01:07
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tak - jak brakuje argumentów, to się obraża innych albo nadrabia
    pustym
    > sarkazmem...

    Błąd. Nie mam jakichkolwiek ambicji na sarkastę ;)
    A realizmem z twojej strony byłoby gdybyś przyznał
    że faktycznie nie masz żadnej pewności iż ludzie
    wokoło ciebie [łącznie z tobą samym] są tacy jakimi
    ich postrzegasz a właściwie chcesz widzieć.
    I nie będziesz mieć tej pewności nigdy - życzę ci
    żebyś jak najszybciej się o tym -dla własnego dobra
    przekonał. To po prostu realizm w percepcji świata.
    Sytuacji powinno ci w najblizszym czasie nie zabraknąć
    chyba że będziesz wybiórczy aż do bólu -a można i tak. ;)

    Żebyś się nie zdziwił ;P
    również odnośnie pewności jaką masz
    niechybnie i do samego siebie ;)

  • 59. Data: 2007-10-04 19:07:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > no to merytorycznie się przynajmniej nie kłaniajmy zbytnio jednym
    > nadstawiając jednoczśnie kusząco dupska MateczkiPolski drugim ;)

    ale w poprzedniej polityce nikt sie nisko nie klanial. Jakos nie przypominam
    sobie abysmy znaczaco ustapili w jakiejkolwiek kwestii polityki zagranicznej
    co nie owocowaloby jakims zyskiem.

    Biznes jest biznes. Cos dajesz, cos dostajesz. Nic nie dajesz, boczysz sie
    na wszystkich nic nie dostajesz. Polska od UE w tylko tym roku dostala na
    czysto 3 miliardy euro. Myslisz, ze kto na to wylozyl kaske? I to jest OK?
    Bierzemy bo nam sie podoba. Ale dawac? Nie. Dawac nic

    Swoja droga dostalibysmy wiecej tylkow niektorych sektorach slyszalem, ze
    wykorzystanie srodkow z UE jest na poziomie 16% wiec opierdalaja sie na tych
    stanowiskach i pierdza w stolki urzedasy zamiast wyciagac kase z UE.

    Icek

  • 60. Data: 2007-10-04 19:13:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > to jednak mam pojęcie jak jest skoro uważam prawie dokładnie tak samo
    > tyle że chyba w czym nieco innym upatruję co jest podściółką korupcji
    > i jak ją usunąć
    w czym zatem upatrujesz podstawy i fundament korupcji ?

    Bo ja w niczym innym jak w mozliwosci pozostawienia decyzji widzimisie
    urzednika panstwowego. Jak urzedas moze zadecydowac to moze byc korupcja.

    > Zakasałeś już rencawy?
    > Bo ja orzę ugór
    > od dłuższego czasu ;)

    no widzisz, ja przystapie do dzialania w dniu wyborow. Pojde i zaglosuje NIE
    na PIS.

    Zobacz jak oni pracuja. Wszystko jest na widzimisie premiera i ma byc niby
    sluszne bo on tak mowi. Po to wymyslili przepisy aby WSZYSCY sie do nich
    stosowali. Premier i prezydent tez ! Przepis to przepis. Podobno wg Pisuaru
    wszyscy maja byc rowni wobec prawa. Ale chyba PISowcy rowniejsi.

    Icek