  • 11. Data: 2007-12-02 23:25:27
    Temat: Re: Kable TPsa na dzialce - dlugie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kots" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fiv8ul$4th$1@news.onet.pl...

    > Umknelo jakos - byly tylko zapewnienia ustne...

    Zapewnienia o czym? I czemu ustne - nie spojrzałeś nawet na mapkę, gdy
    kupowałeś działkę pod budowę? A jakby tak te kable pomykały środkiem, a nie
    przy granicy?

  • 12. Data: 2007-12-03 20:36:47
    Od: kots <k...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Zapewnienia o czym?

    O tym ze nic sobie dzialka nie biegnie :)

    I czemu ustne - nie spojrzałeś nawet na mapkę,

    Wlasnie Ja osobiscie nie...

  • 13. Data: 2007-12-03 21:01:25
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 01-12-2007 o 15:07:54 kots <k...@g...com> napisał(a):

    > Mapka dzialki - zolty fragment - moja dzialka, linia w rogu to kabel TP
    > S.A.:
    > http://img87.imageshack.us/my.php?image=dsc00795mv2.
    jpg

    tak z ciekawosci
    ta mapka jest od kogo - z urzedu czy z tepsy ?

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 14. Data: 2007-12-03 22:21:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wlasnie Ja osobiscie nie...

    Lubisz ryzyko :-)

    Ale teraz choć zobacz i powiedz, czy te kable tam są. Bo jeśli ich nie ma,
    to byłby sens dochodzenia roszczenia.

  • 15. Data: 2007-12-03 22:30:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

    jpg

    Umknęło mi to. Ja bym zapytał TP SA na jakiej podstawie twierdzi,m że tam
    są kable, skoro na mapce są w granicy. Ta pomarańczowa kreska, to chyba ich
    jakaś domorosła geodezja. Nie twierdzę, że kabla tam, gdzie go narysowano
    nie ma, ale on powinien być wrysowany w mapkę geodezyjną przez uprawnionego
    geodetę, a nie montera który zna się bez wątpienia na kablach, ale na
    mapkach już niekoniecznie musi.

  • 16. Data: 2007-12-04 21:41:16
    Od: kots <k...@g...com>

    leon pisze:

    > tak z ciekawosci
    > ta mapka jest od kogo - z urzedu czy z tepsy ?

    Przyszla razem z pismem z tepsy..

  • 17. Data: 2007-12-04 21:44:38
    Od: kots <k...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:

    Ta pomarańczowa kreska, to
    > chyba ich jakaś domorosła geodezja.

    Tak samo pomyslalem jak zobaczylem te mapke - rozumiem kabel w granicy,
    jednak ten pod skosem co idzie jest conajmniej dziwny - po jaka cholere
    ktos w taki sposob mialby ukladac kabel...

  • 18. Data: 2007-12-04 22:46:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tak samo pomyslalem jak zobaczylem te mapke - rozumiem kabel w granicy,
    > jednak ten pod skosem co idzie jest conajmniej dziwny - po jaka cholere
    > ktos w taki sposob mialby ukladac kabel...

    Może tam akurat była jakaś studzienka. Jedyne, co mi do głowy przychodzi.
    Ale tak, czy siak takie rzeczy maja być na mapkach, a nie odręcznie
    wrysowywane flamastrem.

  • 19. Data: 2007-12-05 17:07:06
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 04-12-2007 o 22:41:16 kots <k...@g...com> napisał(a):

    > Przyszla razem z pismem z tepsy..

    to chyba czas sie przejsc do wydzialu geodezji i porownac obie

    leon