  • Data: 2008-04-13 17:41:30
    Temat: KRD a opuszczone szyby
    Od: kots <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy ktos moze mi wyjasnic taka kwestie...
    Mamy taka teoretyczna sytuacje, jade sobie samochodem jestem zatrzymany
    do rutynowej kontroli drogowej przez policje. Jade z opuszczonymi
    szybami, przy kontroli Pan wladza kaze mi podniesc szyby do gory w celu
    kontroli przepuszczalnosci swiatla lub jakas inna kontrola szyb bocznych
    - oczywiscie przednich. Czy istnieje jakakolwiek mozliwosc niewykonania
    takiego polecenia przez kierowce - zalozmy ze:
    - szyb przednich bocznych wcale nie ma - a wiec nie ma co podnosci;
    - nie dziala mechanizm elektryczny - tudziez manualny,
    - szyby same opadaja.
    Zalozny ze zaistanieje jakis z powyzszych wariantow, czy na negatywna
    ocene stanu technicznego moze wplywac NIE posiadania przednich bocznych
    szyb - zakladamy ze nie chodzi o kabriolet?
    Jesli ktos jest w stanie podsunac mi jakis paragraf na to to bede
    wdzieczny...

    pozdrawiam