    From: "William" <n...@m...mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Język się zmienia (było Kara za Posiadanie Biletu)
    Date: Tue, 22 Aug 2006 09:30:38 +0200

    > Napisanie "studium" z wielkiej litery jestem jeszcze w stanie jakoś
    > zrozumieć, to częsty błąd.
    > No ale "Peron"? "Kara"? Czasownik (sic!): "Niejechalam"? "Tym"?
    > "Kontrolerze"? "Proszę"? "Temat"? "Serdecznie"?
    >
    > Może Ty cudzoziemką jesteś?

    Myśle, że musisz się zacząć przyzwyczajac. Wczoraj miałem przyjemnosc być w
    moim s. rejonowym gdzie sędziną było dziewczę świeżo po aplikacji. O ile od
    czasu wygłaszania formułek opartych o KPC jakoś sobie radziła, to prz
    pouczeniu stron po prostu "pojechała" ziomalowatym slangiem. Nawet bym jej
    chętnie zwrócił uwage, że nie powinna tak się zwracać do starszych osób bo
    mogą nie zrozumieć ;), ale pewnie by to była obraza sądu ?