  • 241. Data: 2018-12-11 13:52:47
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > A co to ma za znaczenie?

    A kto usilnie chce w tym wątku wciskać że dyskusja ma być TYLKO o
    Jankowskim księdzu ale nie o Jankowskim polityku?

    Jak trzeba było bronić_polityka_ "swojego obozu" przed nękaniem przez
    prokuraturę "wrogiego" rządu (SLD) "polityczne znaczenie" było bez znaczenia?
    Jankowski miał "parasol medialny" gdy "Fakty i Mity" "szkalowały" bo był
    "byle księdzem" czy dlatego że był politykiem "jednego politycznego obozu"?

    > A u was biją murzynów?
    >
    > Wywlekasz tę Gazetę co 3 posty, a jakoś umyka ci, że nikt jej nie broni.
    > To kogo w zasadzie nazywasz idiotą i z kim wojujesz? Dobrze chociaż,
    > że zdobyłeś się na stwierdznie, że sam fakt publikacji przez GW o
    > sprawie nie przesądza.

    Najlepszą propagandę buduje się na (niemal) prawdzie, nie wiedziałeś? :-)
    Manipulator z wyższej półki tylko wybiera które "fragmenty prawdy" na
    danym etapie mu pasują do wykrzyczenia a które do przemilczenia.

    Całą prawda w GW powinna obejmować także wywiad z redaktorem Michnikiem
    co i kiego słyszał oraz dlaczego (teraz twierdzi iż) uważał że to tylko
    za plotki i pomówienia skoro nic nie zrobił. "Wersja Michnika" będzie
    wzorem do naśladowania przez wielu innych, IMHO także biskupa.
    W końcu Michnik (Adam) ma dobrych+ prawników, nieprawdaż? :-)

    > To, że GW ma swoje własne interesy to jest oczywiste, ale przyjmując, że
    > coś tej całej historii jest, nie robi to z pana Jankowskiego ani trochę
    > bardziej świętego, a co najwyżej z GW manipulujących sk.

    Jak oznajmiłeś podobne zdanie to nasz "lista rozbieżności" się dość
    znacznie skróciła. Jak GW jest gotowa sama oberwać dowalając
    (dopiero pośmiertnie) kapelanowi/pedofilowi Solidarności Jankowskiemu
    to niech im tam będzie, ja ich ostro powstrzymywać nie będę.

    --
    A. Filip

  • 242. Data: 2018-12-11 14:04:09
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 13:17, Liwiusz pisze:

    > Kościół traktuje swoich wiernych jak matka dzieci.

    LOL :) Ale się obśmiałem...

    Ale ogarniasz, że nawet gdyby faktycznie tak traktował, to to nie ma
    kompletnie związku, bo kościół nie rodzi swoich funkcjonariuszy?

    > Czego to analogia?

    Dyskusji z takimi jak ty obrońcami kościoła.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 243. Data: 2018-12-11 14:05:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > I nic a nic nie przeszkadzałby Ci dysonans pomiędzy tym co głoszą a
    > takim zaniechaniem?

    Coś takiego _przeszkadza_ tylko w przypadku prawdziwej wiary (dla danej osoby).
    Komu _przeszkadza_ że inna/fałszywa wiara udowadnia swe "niedostatki"?
    Jak rozumiem ty się zadeklarowałeś jako katolik głęboko wierzący
    któremu to straszliwie _PRZESZKADZA_ ? [wyjaśnienie alternatywne
    stawiłoby cię w wyraźnie gorszym świetle więc je przemilczę :-) ]

    --
    A. Filip

  • 244. Data: 2018-12-11 14:10:26
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 13:43, n pisze:
    > Uzywając liczby mnogiej dokonujesz manipulacji.
    > Skoro to rabin Rabinbaum gwałcił własną córkę mimo głoszenia miłościwie religijnych
    poglądów, to nie obwiniamy za to jego całego kościoła (jak on tam się nazywa?).

    A ten jego kościół go chronił gdy się dowidział co on robi?

    > Jak policjant zastrzeli w afekcie niewierną żonę, to nie twierdzimy, że policja to
    organizacja przestępcza.
    > Itp. itd.

    A czy policja przenosi swoich funkcjonariuszy-pedofilów z posterunku na
    inny posterunek żeby go ukryć? Znasz taki przypadek?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 245. Data: 2018-12-11 14:14:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 14:04, Kviat pisze:

    > LOL :) Ale się obśmiałem...
    >
    > Ale ogarniasz, że nawet gdyby faktycznie tak traktował, to to nie ma
    > kompletnie związku, bo kościół nie rodzi swoich funkcjonariuszy?

    Ojczym lub macocha też nie zapładniają/rodzą, a mogą tak traktować.

    Nie wnikam w twoje chochoły.

    --
    Liwiusz

  • 246. Data: 2018-12-11 14:17:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 14:10, Kviat pisze:

    > A ten jego kościół go chronił gdy się dowidział co on robi?

    > A czy policja przenosi swoich funkcjonariuszy-pedofilów z posterunku na
    > inny posterunek żeby go ukryć? Znasz taki przypadek?

    Kościół nie przenosi, żeby ukryć. Nie ma przypadku, że wymiar
    sprawiedliwości chciałby zająć się jakąś sprawą pedofila, ale nie może,
    "bo jest w innej parafii".

    --
    Liwiusz

  • 247. Data: 2018-12-11 14:18:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Kościół traktuje swoich wiernych jak matka dzieci.
    > [...]

    W kontekście tego wątku mogło ci wyjść
    "(KRK) daje (wiernym) w dupę jak źle mówią o księdzu" ;-)

    W kontekście prawnym lepiej jechać po wyjątkach od zasady _obowiązku_
    zgłoszenia przestępstwa i realistycznie oczekiwanym wysiłku w celu
    "dojścia do (niewygodnej) prawdy".
    Były _formalne_ zgłoszenia zwierzchnikom w KRK o Jankowskim?
    Co, kiedy i dlaczego miało wyjść ponad poziom to raczej+
    plotka/pomówienie/prowokacja/UBecka fałszywka jak o Wałęsie?

    Tu jest grupa o prawie. Tu mówimy o odpowiedzialności _prawnej_
    (karnej lub chociaż cywilnej). Odpowiedzialność moralna to
    na pl.soc.polityka albo pl.soc.religia

    --
    A. Filip

  • 248. Data: 2018-12-11 14:24:38
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 13:14, Liwiusz pisze:

    > Realne, u nas też się rozpleniła bolszewicka zasada odpowiedzialności
    > zbiorowej przy okazji milionowego odszkodowania.

    Czyli, gdy jakiś urzędnik zdecyduje, że przez twoją chałupę ma biec
    autostrada, to odszkodowanie powinien ci wypłacić ten urzędnik z własnej
    kieszeni, a nie wszyscy ludzie płacący podatki?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 249. Data: 2018-12-11 14:25:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 13:14:41 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Zniknij, rasisto.

    Wymień magiczną różdżkę, bo dalej jestem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 250. Data: 2018-12-11 14:28:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 13:17:45 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Kościół traktuje swoich wiernych jak matka dzieci.

    Nie każda matka wyłudza od swoich dzieci pieniądze i je chędoży.