  • 221. Data: 2018-12-11 11:05:32
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > To tylko świadczy o jakości Bancerowych banialuk.

    Wskaż msg-id w którym piszę że chroniącym był kościół?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 222. Data: 2018-12-11 11:30:16
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 10:55, Liwiusz pisze:

    > Gdzie? Na razie w sprawie Jankowskiego wiemy, że część ofiar milczała, a
    > jak nie milczeli, to prokuratura sprawy umarzała.

    To nie zmienia faktu, że funkcjonariusze kościelni wykorzystują siłę
    instytucji dla której (hmmm...) pracują do ochrony pedofilów.

    > Wystarczy raz.

    https://pomorska.pl/ksiadz-molestowal-i-gwalcil-chlo
    pcow-a-biskupi-przenosili-go-z-parafii-na-parafie/ga
    /10747614/zd/20525980

    To ile tych "razów" jeszcze potrzebujesz?

    > Jakiś przykład? Że chciano skazać, ale nie można, "bo kościół"?

    Ręce opadają.

    > Tak, nie jest to zabronione.

    Czyli zgodnie z prawem można pomagać pedofilowi w jego procederze?

    > Matki morderców też ich chronią, a nie
    > czynimy im z tego tytułu wyrzutów.

    Ręce opadają. Głupszego argumentu nie dałeś rady wymyślić?
    Sugerujesz, że kościół to matka księży pedofilów?

    > Kościół nie jest organem powołanym konstytucyjnie aby coś w takich
    > przypadkach robić.

    Jest powołany do tego, żeby zgodnie z prawem chronić pedofilów, bo każda
    matka chroni swoje dzieci? No przecież matki nie są powołane
    konstytucyjnie aby sądzić własne dzieci...

    Ja pierdolę.
    W słowniku kulturalnych ludzi brakuje wystarczająco obelżywych słów żeby
    skomentować to, co ty tutaj wypisujesz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 223. Data: 2018-12-11 11:38:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 11:30, Kviat pisze:

    > https://pomorska.pl/ksiadz-molestowal-i-gwalcil-chlo
    pcow-a-biskupi-przenosili-go-z-parafii-na-parafie/ga
    /10747614/zd/20525980

    Nie widzę tu ochrony, w końcu przenoszenie jest tym, co można zrobić,
    aby odseparować sprawcę od ofiar. Karanie to już nie kwestia kościoła,
    więc zasadnym pytaniem jest który prokurator chronił księdza?

    > Ręce opadają.

    Wystarczy jeden przykład. Co też niczego nie będzie dowodził, bo tak
    samo "chroni" się sędziów, prokuratorów, czasem polityków itp.

    > Czyli zgodnie z prawem można pomagać pedofilowi w jego procederze?

    Czy odsuwanie sprawcy od ofiary to pomoc?

    > Ręce opadają. Głupszego argumentu nie dałeś rady wymyślić?
    > Sugerujesz, że kościół to matka księży pedofilów?

    Można zastosować analogię.

    > Jest powołany do tego, żeby zgodnie z prawem chronić pedofilów, bo każda
    > matka chroni swoje dzieci? No przecież matki nie są powołane
    > konstytucyjnie aby sądzić własne dzieci...

    Nie jest powołany do ścigania karnego pedofilów, błędów należy szukać w
    innych instytucjach.

    > Ja pierdolę.
    > W słowniku kulturalnych ludzi brakuje wystarczająco obelżywych słów żeby
    > skomentować to, co ty tutaj wypisujesz.

    Wystarczy komentować bez emocji i ślepych antyklerykalnych klapek.

    --
    Liwiusz

  • 224. Data: 2018-12-11 11:44:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Nie.
    > Wątek jest o "Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili", ale takie mendy
    > jak ty zmieniły sobie temat i udają niewiniątka. Już tak dwa tysiące
    > lat z hakiem.

    A pomnik ma za "bycie proboszczem parafii" czy za bycie
    kapelanem *SOLIDARNOŚCI* (działalność _polityczną_)?
    Czy GW dołączyła do "nagonki" na ks. Jankowskiego jak w 2004 pod rządami
    SLD prokuratura go "nękała"? *Wtedy* im też hasło "pedofilia nie przejdzie"
    pasowało choćby to SLD miało skorzystać na PRAWDZIE?

    To że "GW ma swoje interesa (kolejnego etapu)" _nie przesądza_ o sprawie.
    Tyle że tylko idiota może o tym zapomnieć IMHO.

    --
    A. Filip

  • 225. Data: 2018-12-11 12:05:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 17:50:31 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Trzeba zatem pozwać matki ofiar. Jak nie żyją, to ich spadkobierców.

    W USA pozwaliby kurię, ale w piSSdustanie to raczej nierealne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 226. Data: 2018-12-11 12:06:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 18:33:25 +0100, z napisał(a):

    > Niektórzy mają jeszcze dobry smak czy poczucie wstyd.

    Szkoda, że nie zaliczasz się do tego grona.
    W przypadku jednoliterowych klonów A. Filipa to jednak nie dziwi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 227. Data: 2018-12-11 12:12:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 19:44:04 +0100, Kviat napisał(a):

    > Dlaczego zawsze gdy jest mowa o pedofilach kościoła katolickiego ktoś
    > musi koniecznie wrzucić Polańskiego, rabinów, pedofilów muzułmańskich,
    > pedofilów w szkołach i cholera wie jeszcze jakich innych pedofilów?

    Dobrze wyszkolony troll tak prowadzi dyskusję, żeby nie było wiadomo, czego
    właściwie dotyczy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 228. Data: 2018-12-11 12:17:33
    Temat: Re: Czy GW atakowała "kapelana/pedofila Solidarności" pod rządami SLD? [2004]
    Od: "n" <...@...e>

    No to zzadaj.
    Napisz do swojego guru, dlaczego wówczas tego nie robił.
    Na pewno Ci odpowie.

    -----

  • 229. Data: 2018-12-11 12:18:44
    Temat: Re: Czy dobry prawnik jest jak dobrze wyszkolony troll gdy klientowi to pasuje? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Dobrze wyszkolony troll tak prowadzi dyskusję, żeby nie było wiadomo, czego
    > właściwie dotyczy.

    Ostatnia pierdoła trzyma się tylko pola bitwy wybranego przez przeciwnika.
    BTW Jak rozumiem dobry prawnik jest jak dobrze wyszkolony
    _gdy klientowi to pasuje_ ? :-)

    --
    A. Filip

  • 230. Data: 2018-12-11 12:20:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 10:27:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To jest twoje zdanie, z którym nikt poważny tu się nie przejmuje,

    Na jakiej podstawie zaliczasz siebie i swych aryjskich ziomali do ludzi
    poważnych?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek