  • Data: 2003-01-13 20:20:06
    Temat: Jeszcze raz,:Re: Boje sie !! :(
    Od: "Agnika" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam all
    właśnie dziś zmarł w szpitalu dziadek :((
    załatwiane są wszystki sprawy z tym związane ,tzn załatwia to mój tata i
    ja,natomaist wujek zaczał grozić sądem że tak nie będzie i zabierze babcie z
    domu opieki do domu i będzie sie prawował o mieszkanie te które dostałam
    kilka lat wstecz od dziadków :((
    w tejże chwili babcia nawet nie figuruje jako lokator w spłódzielni jest
    zameldowana ale meldunek ma dostać w domu opieki .Ze spłódzielni ją wypisali
    ponieważ do końca swoich dni ma pozostać w domu opieki,tak bardzo rozrabiała
    że lokatorzy sie skarżyli i spłodzielnia aż sie ucieszyła że już nie będzie
    skarg.
    I skądże była mowa znowu o spadku nie ma czegoś takiego jak spadek dziadki
    nic nie zostawili takiego.Ajeśli chodzi o moralność itp to mój wujek ma 3
    mieszkania z czego dziadek na 1 mu dał pieniądze i dołożył na 2 ,nie wspomne
    że on jest bogaty i dla tego myśli że jak ma pieniądze to jego pazerność
    sięgnie po moje mieszkanie bo to by sprzedał i miał więcej pieniędzy :((
    Ludzie im więcej mają ty wiecej chcą .EEhhh chyba musze szukać sobie dobrego
    prawnika :(( Nie lubie takich rzeczy z rodziną po sądach.
    pozdr