  • 1. Data: 2002-02-07 13:48:24
    Temat: Jestem doswiadczonym prawnikiem
    Od: "merlin games" <m...@p...onet.pl>

    Jestem doswiadczonym prawnikiem
    Specjalizuje się w rozwiązywaniu spraw medycznych .

    Prosze pisac na email: M...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-02-08 09:18:30
    Temat: Re: Jestem doswiadczonym prawnikiem
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "merlin games" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem doswiadczonym prawnikiem
    > Specjalizuje się w rozwiązywaniu spraw medycznych .

    Doświadczony prawnik wie że korporacje prawnicze zabraniają reklamy, a
    jeśli się nie jest ich członkiem to nie można być pełnomocnikiem strony w
    procesie.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-02-08 10:03:29
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 8 Feb 2002, KRZEM wrote:

    > Doświadczony prawnik wie że korporacje prawnicze zabraniają reklamy, a
    > jeśli się nie jest ich członkiem to nie można być pełnomocnikiem strony w
    > procesie.

    A art. 87 KPC?

    Zawsze można szybko zawrzeć małżeństwo ze stroną ;)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 4. Data: 2002-02-08 12:53:54
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

> [...]
    > "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.
    > We're English, and the English are best at everything." [W. Golding,

    Doświadczonym prawnikiem he, he... A ludziom odpisujesz, że obowiązek
    naprawienia szkody orzeczony jako środek karny w wyroku skazującym
    przedawnia się po 10 latach (vide Twój niedawny post).

  • 5. Data: 2002-02-08 13:34:40
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Buker" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Doświadczonym prawnikiem he, he... A ludziom odpisujesz, że obowiązek
    > naprawienia szkody orzeczony jako środek karny w wyroku skazującym
    > przedawnia się po 10 latach (vide Twój niedawny post).

    Przecież merlin wysłał tylko jeden post. I dlaczego odpisujesz Gwidonowi?
    On nie twierdzi, że jest doświadczony.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 6. Data: 2002-02-08 13:37:38
    Od: "Agata" <m...@t...pl>

    > Przecież merlin wysłał tylko jeden post. I dlaczego odpisujesz Gwidonowi?
    > On nie twierdzi, że jest doświadczony.

    ...bo to doświadczony Internauta;))
    Pozdrawiam
    Agata

  • 7. Data: 2002-02-09 13:50:50
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Przede wszystkim miejsce na takie rzeczy to OGLOSZENIA, a nie tu ...
    Poza tym jak możesz przez e-mail pokazać swoje "doświadczenie" ?
    Ja pracuję u radcy prawnego od roku i też mogę napisać że jestem doświadczony.

    Co do reklamy to osobiście nie słyszałem o takim zakazie (nie twierdzę, że o
    wszystkim słyszałem), ale przyznaję że reklama nie jest dobrze widziana w tym
    środowisku.

    Pozdrawiam wszystkich !

  • 8. Data: 2002-02-09 14:17:08
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    > wszystkim słyszałem), ale przyznaję że reklama nie jest dobrze widziana w

    Zasady Etyki Radcy Prawnego opublikowane w dodatku do Nr 6/45/99 Radcy
    Prawnego - Art. 32 Radców prawnych obowiązuje zakaz reklamowania się, jak
    też zakaz korzystania z reklamy w jakiejkolwiek formie.

    Zbiór zasad etyki adwokackiej i godności zawodu uchwalony przez Naczelną
    Radę Adwokacką w dniu 10 października 1998 r. (uchwała nr 2/XVIII/98) - § 23

    1. Adwokata obowiązuje zakaz korzystania z reklamy w jakiejkolwiek formie,
    jak również zakaz pozyskiwania sobie klientów w sposób sprzeczny z godnością
    zawodu.
    2. Sprzeczne z godnością zawodu i niedopuszczalne jest m.in.:
    a) korzystanie z usług pośredników;
    b) narzucanie komukolwiek swej pomocy prawnej;
    c) pozyskiwanie klienteli w sposób niezgodny z zasadami lojalności wobec
    kolegów;
    d) umieszczenie reklam w prasie lub innych środkach masowego przekazu
    e) reklamowanie swej działalności zawodowej w czasie występowania w środkach
    masowego przekazu;
    3. Tablica informująca o miejscu wykonywania zawodu adwokata, zarówno w
    treści jak i formie, nie może naruszać zasad określonych przez właściwą
    okręgową radę adwokacką, a w ich braku nie może odbiegać w sposób rażący od
    form zwyczajowo przyjętych wśród adwokatów.

    Kodeks Etyki Zawodowej Notariusza

    § 27 . Do działań nieuczciwej konkurencji zalicza się również uprawianie
    reklamy osobistej, w jakiejkolwiek postaci.

    Marcin.