  • Data: 2006-10-22 17:07:38
    Temat: Jakies chore nie porozumienie ! Co robic ?
    Od: "zielony" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzwoni dzisiaj do mnie Policja czy wiadomo mi o sprzedawaniu na allegro
    dysku. Mowie, ze uzywa allegro i mialem przyjemnosc sprzedawac jakis kiedys
    dysk ale bez zadnych problemow. No i czy ja sie nazywam X.X - mowie ze nie.
    A czy mam maila x...@x...pl, mowie ze nie.

    Godzine myslalem nad zaistniala sytuacja. I chyba dochodze do wniosku. Jakis
    prawie rok temu wynajmowalem mieszkanie, mieszkajac z kolega. I jak pamietam
    kiedys mnie poprosil o jakas wplate 250 zl na moje konto bo on ma jakis
    minus na koncie czy cos takiego. Normalna ludzka przysluga. No i
    rzeczywiscie - dzisiaj widze w historii rachunku ze ktos wplacal jakies 250
    zl za dysk. Ale ja nic osobiscie nie sprzedawalem !!! Gosciu ktory kupil ten
    dysk, podobno go nie dostal i cala sprawa spadla na mnie.

    Kolega z ktorym mieszkalem wyprowadzil sie i nie mam nawet kontaktu do
    niego. Policja ma mnie przesluchiwac.

    Co robic !! ?? POMOCY !