  • Data: 2005-10-13 10:36:15
    Temat: Jakiego odszkodowania żądać ?
    Od: "wcprezes" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Mam taką sprawę. Moja dobra znajoma wybrała się do jednego z dużych
    marketów. Przechodząc koło jednego z wysokich pod sufit regałów z krzesłami
    została nagle tymi krzesłami zawalona aż straciła przytomność, była też
    krew, karetka i szpital, ale tylko jeden dzień. Dodam, że znajoma jest w
    6-tym miesiącu ciąży. Było to tak ze cztery dni temu. Nie powiem sklep się
    sprawą interesuje, a jego przedstawiciele odwiedzają znajomą codziennie i
    dowiadują się o jej stan zdrowia ale próbują też wyciągnąć ile będzie żądała
    odszkodowania, I tu pytanie, ile ma zażądać tego odszkodowania ? Dodam że
    jest to znana sieć dużych sklepów hurtowych :). A tak na marginesie to w
    szpitalu w Wołominie nie sprawdzili nawet jaki jest stan płodu, dopiero sama
    po powrocie do domu zapisała się na usg i szczegółowe badania - niesamowita
    jest ta służba zdrowia dzisiejszej Polsce :-(
    pozdr
    W.W.