eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie ograniczenia prędkości obowiązują rowerzystów na ścieżkach rowerowych? [zmotoryzowany PO radny oskarża]
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2024-01-03 00:36:56
    Temat: Jakie ograniczenia prędkości obowiązują rowerzystów na ścieżkach rowerowych? [zmotoryzowany PO radny oskarża]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/warszawa-mi
    ejski-radny-pobity-przez-rowerzyste-st7682805
    > "Opuściłem szybę i otrzymałem potężny cios prosto w łuk
    > brwiowy". Miejski radny ofiarą drogowej agresji
    > ; 2 stycznia 2024, 12:04
    >
    > [...] I właśnie w tym momencie wyskoczył prosto na mnie jakiś
    > zagubiony uczestnik Tour de France, z prędkością na mój gust ok. 40
    > km/h" - opisuje w poście na Facebooku radny Piotr Żbikowski. [...]

    Precz w agresywnymi rowerzystami w interesie bezpieczeństwa kierowców!

    --
    A. Filip
    | Pijanemu i kozy - złote. (Przysłowie białoruskie)


  • 2. Data: 2024-01-04 01:05:23
    Temat: Re: Jakie ograniczenia prędkości obowiązują rowerzystów na ścieżkach rowerowych? [zmotoryzowany PO radny oskarża]
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.01.2024 o 00:36, A. Filip pisze:
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/warszawa-mi
    ejski-radny-pobity-przez-rowerzyste-st7682805
    >> "Opuściłem szybę i otrzymałem potężny cios prosto w łuk
    >> brwiowy". Miejski radny ofiarą drogowej agresji
    >> ; 2 stycznia 2024, 12:04
    >>
    >> [...] I właśnie w tym momencie wyskoczył prosto na mnie jakiś
    >> zagubiony uczestnik Tour de France, z prędkością na mój gust ok. 40
    >> km/h" - opisuje w poście na Facebooku radny Piotr Żbikowski. [...]
    >
    > Precz w agresywnymi rowerzystami w interesie bezpieczeństwa kierowców!
    >

    Agresja agresją, ale ...
    "Ponadto nie ma możliwości identyfikacji rowerzysty, który popełni
    wykroczenie. Rowery również powinny mieć coś w rodzaju tablic
    rejestracyjnych - wskazuje Piotr Żbikowski. "

    No i w Oświęcimiu takie tablice ludziom tatuowali. Jak by to nie
    zabrzmiało to przecież tak dokładnie było. I też chcieli identyfikować.
    Pewnie jeszcze mówili, że to dla dobra tych ludzi. Tylko coś innego z
    tego wyszło.


  • 3. Data: 2024-01-04 07:34:08
    Temat: Re: Jakie ograniczenia prędkości obowiązują rowerzystów na ścieżkach rowerowych? [zmotoryzowany PO radny oskarża]
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-01-04 o 01:05, io pisze:
    > W dniu 03.01.2024 o 00:36, A. Filip pisze:
    >> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/warszawa-mi
    ejski-radny-pobity-przez-rowerzyste-st7682805
    >>> "Opuściłem szybę i otrzymałem potężny cios prosto w łuk
    >>> brwiowy". Miejski radny ofiarą drogowej agresji
    >>> ; 2 stycznia 2024, 12:04
    >>>
    >>> [...]   I właśnie w tym momencie wyskoczył prosto na mnie jakiś
    >>> zagubiony uczestnik Tour de France, z prędkością na mój gust ok. 40
    >>> km/h" - opisuje w poście na Facebooku radny Piotr Żbikowski. [...]
    >>
    >> Precz w agresywnymi rowerzystami w interesie bezpieczeństwa kierowców!
    >>
    >
    > Agresja agresją, ale ...
    > "Ponadto nie ma możliwości identyfikacji rowerzysty, który popełni
    > wykroczenie. Rowery również powinny mieć coś w rodzaju tablic
    > rejestracyjnych - wskazuje Piotr Żbikowski. "
    >
    > No i w Oświęcimiu takie tablice ludziom tatuowali. Jak by to nie
    > zabrzmiało to przecież tak dokładnie było. I też chcieli identyfikować.
    > Pewnie jeszcze mówili, że to dla dobra tych ludzi. Tylko coś innego z
    > tego wyszło.

    Na prywatnych rowerach rowerzysta jest nieidentyfikowalny, ale na
    rowerach miejskich?
    Przecież każdy rower ma swój numer i wypożyczony jest przy pomocy
    aplikacji od...do..., czy karty płatniczej czy co tam w różnych miastach
    mają...


  • 4. Data: 2024-01-04 14:35:22
    Temat: Re: Jakie ograniczenia prędkości obowiązują rowerzystów na ścieżkach rowerowych? [zmotoryzowany PO radny oskarża]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.01.2024 o 01:05, io pisze:
    > W dniu 03.01.2024 o 00:36, A. Filip pisze:
    >> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/warszawa-mi
    ejski-radny-pobity-przez-rowerzyste-st7682805
    >>> "Opuściłem szybę i otrzymałem potężny cios prosto w łuk
    >>> brwiowy". Miejski radny ofiarą drogowej agresji
    >>> ; 2 stycznia 2024, 12:04
    >>>
    >>> [...]   I właśnie w tym momencie wyskoczył prosto na mnie jakiś
    >>> zagubiony uczestnik Tour de France, z prędkością na mój gust ok. 40
    >>> km/h" - opisuje w poście na Facebooku radny Piotr Żbikowski. [...]
    >>
    >> Precz w agresywnymi rowerzystami w interesie bezpieczeństwa kierowców!
    >>
    >
    > Agresja agresją, ale ...
    > "Ponadto nie ma możliwości identyfikacji rowerzysty, który popełni
    > wykroczenie. Rowery również powinny mieć coś w rodzaju tablic
    > rejestracyjnych - wskazuje Piotr Żbikowski. "

    Obowiązek rejestracji rowerów w Polsce obowiązywał od 1920 roku do 1964
    roku. W tym czasie rowery były traktowane jako pojazdy mechaniczne i
    podlegały takim samym przepisom jak samochody. Oznaczało to, że rowery
    musiały posiadać tablice rejestracyjne, które były wydawane przez władze
    lokalne. Obowiązek rejestracji rowerów został zniesiony na mocy ustawy z
    dnia 20 czerwca 1964 roku o ruchu drogowym. W uzasadnieniu ustawy
    podano, że obowiązek rejestracji rowerów jest nieuzasadniony, ponieważ
    rowery nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego.
    >
    > No i w Oświęcimiu takie tablice ludziom tatuowali. Jak by to nie
    > zabrzmiało to przecież tak dokładnie było. I też chcieli identyfikować.
    > Pewnie jeszcze mówili, że to dla dobra tych ludzi. Tylko coś innego z
    > tego wyszło.

    Porównanie na poziomie naszego słynnego ostatnio satyryka.

    --
    (~) Robert Tomasik


  • 5. Data: 2024-01-04 16:40:06
    Temat: Re: Jakie ograniczenia prędkości obowiązują rowerzystów na ścieżkach rowerowych? [zmotoryzowany PO radny oskarża]
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.01.2024 o 14:35, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 04.01.2024 o 01:05, io pisze:
    >> W dniu 03.01.2024 o 00:36, A. Filip pisze:
    >>> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/warszawa-mi
    ejski-radny-pobity-przez-rowerzyste-st7682805
    >>>> "Opuściłem szybę i otrzymałem potężny cios prosto w łuk
    >>>> brwiowy". Miejski radny ofiarą drogowej agresji
    >>>> ; 2 stycznia 2024, 12:04
    >>>>
    >>>> [...]   I właśnie w tym momencie wyskoczył prosto na mnie jakiś
    >>>> zagubiony uczestnik Tour de France, z prędkością na mój gust ok. 40
    >>>> km/h" - opisuje w poście na Facebooku radny Piotr Żbikowski. [...]
    >>>
    >>> Precz w agresywnymi rowerzystami w interesie bezpieczeństwa kierowców!
    >>>
    >>
    >> Agresja agresją, ale ...
    >> "Ponadto nie ma możliwości identyfikacji rowerzysty, który popełni
    >> wykroczenie. Rowery również powinny mieć coś w rodzaju tablic
    >> rejestracyjnych - wskazuje Piotr Żbikowski. "
    >
    > Obowiązek rejestracji rowerów w Polsce obowiązywał od 1920 roku do 1964
    > roku. W tym czasie rowery były traktowane jako pojazdy mechaniczne i
    > podlegały takim samym przepisom jak samochody. Oznaczało to, że rowery
    > musiały posiadać tablice rejestracyjne, które były wydawane przez władze
    > lokalne. Obowiązek rejestracji rowerów został zniesiony na mocy ustawy z
    > dnia 20 czerwca 1964 roku o ruchu drogowym. W uzasadnieniu ustawy
    > podano, że obowiązek rejestracji rowerów jest nieuzasadniony, ponieważ
    > rowery nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego.
    >>
    >> No i w Oświęcimiu takie tablice ludziom tatuowali. Jak by to nie
    >> zabrzmiało to przecież tak dokładnie było. I też chcieli
    >> identyfikować. Pewnie jeszcze mówili, że to dla dobra tych ludzi.
    >> Tylko coś innego z tego wyszło.
    >
    > Porównanie na poziomie naszego słynnego ostatnio satyryka.
    >

    Jaki czytający takie porównanie.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1