  • 11. Data: 2007-06-27 12:02:40
    Temat: Re: Jaki fundusz emerytalny wybrac?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:f5th5c$b38$1@inews.gazeta.pl...

    > No ok, a jeśli juz wybiore taki fundusz, to w który filar wejść? w II
    > czy w III od razu?? Jakie mogą być konsekwencje wybrania jednego, a
    > "olania" drugiego?

    jak my mamy takich inzynierow to normalnie strach sie bac co bedzie dalej,
    nie trafia do ciebie czlowieku ze to ntg?
    informuje cie istnieje cos takiego jak google, jest to wyszukiwarka
    internetowa, ktora odpowie na wiekszosc twoich pytan, albo pokieruje w
    odpowiednie miejsca gdzie mozesz je zadac

  • 12. Data: 2007-06-27 12:56:12
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

> [...]
    > internetowa, ktora odpowie na wiekszosc twoich pytan, albo pokieruje w
    > odpowiednie miejsca gdzie mozesz je zadac

    Nie wierze w wyszukiwarki, wierze w ludzi....Jak masz problem ze sobą to nie
    zasmiecaj mi tu tematu, załóz własny i tam sobie wpisuj Twoje "
    przemyślenia" albo jeszcze lepiej do anglii pojedz, tam są zdolniejsi
    inzynierowie....Szczegolnie Ci polscy którzy pracy nie mogli u nas
    znalezc.....Nie bedziesz musiał takich postów czytac.....Wez i poprostu nie
    czytaj tekstów w tym temacie, czy to takie trudne ?? :o Są osoby którym nie
    przeszkadza ta dyskusja, uszanuj chociarz to !!

    --
    _________________________-
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-06-27 13:12:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@p...fm> napisał

    > Nie wierze w wyszukiwarki, wierze w ludzi....

    Czemu więc nie spytasz ekspedientki w mięsnym? Albo listonosza?
    Przecież to ludzie.

    > Jak masz problem ze sobą to nie zasmiecaj mi tu tematu,

    Zauważyłeś, że w Usenecie jest wiele różnych grup? Jak myślisz,
    jest w tym jakiś cel czy to tylko przypadek?

  • 14. Data: 2007-06-27 13:17:49
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    > Czemu więc nie spytasz ekspedientki w mięsnym? Albo listonosza?
    > Przecież to ludzie.

    Juz pytałem...

    Zauważyłeś, że w Usenecie jest wiele różnych grup? Jak myślisz,
    > jest w tym jakiś cel czy to tylko przypadek?

    Cel uswięca środki, prawnicy powinni to wiedzieć, czyż nie??
    Prowadząc analizę ryzyka, nie należy wykluczać również WAS prawników....No
    chyba ze do anglii tez się wybierasz <lol2>

    --
    _________________________-
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2007-06-27 13:28:07
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Dawid porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Prowadząc analizę ryzyka, nie należy wykluczać również WAS prawników....No
    > chyba ze do anglii tez się wybierasz <lol2>

    Mam prosbe - wyslij linka do tej dyskusji do swojej pracodawcy. Mysle ze
    jak przeczyta jakiego ma 'genialnego' pracownika to Twoj problem
    przestanie byc aktualny.
    --
    badzio

  • 16. Data: 2007-06-27 13:45:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Cel uswięca środki, prawnicy powinni to wiedzieć, czyż nie??

    nie, prawnik nie jest bankierem czy finansista, nie musi tego wiedziec

    > Prowadząc analizę ryzyka, nie należy wykluczać również WAS
    > prawników....No chyba ze do anglii tez się wybierasz <lol2>

    a skoro nie potrafisz uszanowac grzecznie zwrocojnej uwagi, nie potrafisz
    uszanowac tego ze kazda grupa ma okreslona tematyke, a ta konkretna nie ma
    nic wspolnego z twoim pytaniem i jeszcze do tego pyszczyszc, to powiem
    tak - won na odpowiednia grupe

  • 17. Data: 2007-06-27 14:06:28
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]
    > w III od razu?? Jakie mogą być konsekwencje wybrania jednego, a "olania"

    W II musisz wejsc. W III mozesz.

    Radze wiec wejsc w III filar i pracuj juz od dzis na swoja emeryture.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 18. Data: 2007-06-27 14:09:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Jun 2007, Dawid wrote:
    [...komuś...]
    >Jak masz problem ze sobą to nie
    > zasmiecaj mi tu tematu,

    W kwestii formalnej: temat nie jest "prywatny" a celem grupy
    dyskusyjnej najwyrażniej jest dyskusja. Chciałeś to masz,
    a poprzednika czepiasz się Ty (a nie na odwrót!)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2007-06-27 14:20:34
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    "jak masz pytania to pisz na priv, na usenecie są różne oszołomy :)"

    Tak też zrobię :) najwyraźniej na tej grupie są w zdecydowanej
    większośći....

    Bez odbioru

    --
    _________________________-
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2007-06-27 15:13:34
    Od: l...@g...com

    On 27 Cze, 13:19, "Dawid" <d...@p...fm> wrote:
    > No ok, a jeśli juz wybiore taki fundusz, to w który filar wejść? w II czy w
    > III od razu?? Jakie mogą być konsekwencje wybrania jednego, a "olania"
    > drugiego?
    OFE to drugi filar. Obowiązkowy- odkładana tam jest część skłądki
    emerytalnej odprowadzanej z pensji do ZUS. Cały czas więc mowa była o
    II filarze (można wybrac - albo byc losowanym).

    III filar jest dobrowolny, to tzw. prywatna emerytura- płatne z
    "własnej kieszeni". Można wykupić ubezpieczenie emerytalne albo
    założyć IKE. Można też samemu odkładać w fundusze inwestycyjne z
    założeniem że ruszamy te środki dopiero na emeryturze.

    konsekwencje nie-wybrania II filara to wylosowanie funduszu i
    ewentualne niższe zyski tegoż. konsekwencje nie-wybrania III filara to
    zdanie się na państwową emeryturę.
    zespół MultiOfe.pl