  • 1. Data: 2007-06-26 08:53:55
    Temat: przestepca bez wyroku
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    czytajac newsy z dnia chyba dzisiejszego lub wczorajszego przeczytalem co
    mowi premier doczytalem, ze premier nie moze rozmawiac z przestepcami (majac
    na mysli 4 pielegniarki)

    i moje pytanie jest nastepujace: czy mozna nazwac kogos przestepca zanim
    pojawi sie prawomocny wyrok skazujacy ?

    kiedys byla jak pamietam jakas sprawa ze lepper czy ktos gdzies tam w
    warszawce nazwal kogos przestepca i sad uznal, ze przestepca jest dopiero po
    wyroku karnym.

    Icek

  • 2. Data: 2007-06-26 09:28:41
    Temat: Re: przestepca bez wyroku
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > kto sie odwazy i poda bufona do sadu?

    wiesz, rzeczy oczywistych nie musisz udowadniac ale ja naprawde z innej
    beczki interesuje sie tym kiedy mozna kogos legalnie nazwac przestepca

    Icek

  • 3. Data: 2007-06-26 09:39:53
    Od: "DarkDaro" <d...@g...hate-spam.pl>

    > mowi premier doczytalem, ze premier nie moze rozmawiac z przestepcami
    > (majac
    > na mysli 4 pielegniarki)

    Nazwał je osobami popełniającymi przestępstwo chyba, że dziennikarze już
    przekrecili.
    --
    Pzdr
    Mroczny Daro

  • 4. Data: 2007-06-26 09:41:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nazwał je osobami popełniającymi przestępstwo chyba, że dziennikarze już
    > przekrecili.

    sens jeden ale dalej mnie interesuje kiedy moge publicznie kogos z imienia i
    nazwiska podac jako przestepce np: "Jan Kowalski pracujacy tu i tu jest
    przestepca"

    Icek

  • 5. Data: 2007-06-26 09:59:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nazwał je osobami popełniającymi przestępstwo chyba, że dziennikarze już
    > przekrecili.

    na onecie znalazlem: "Premier o pielęgniarkach: nie można rozmawiać z
    przestępcami"

    ale wydaje mi sie ze mowiac o kims np. "kierujacy pojazdem" albo "kradnacy
    cebulke" mozna smialo chyba stwierdzic, ze pierwszy to kierowca a drugi to
    zlodziej

    Icek

  • 6. Data: 2007-06-26 10:47:50
    Od: u...@g...pl

    > kiedys byla jak pamietam jakas sprawa ze lepper czy ktos gdzies tam w
    > warszawce nazwal kogos przestepca i sad uznal, ze przestepca jest dopiero po
    > wyroku karnym.

    Ju to kto pisa wcze niej. Przest pc stajesz si w momencie
    pope nienie przest pstwa, a nie wtedy kiedy Ci to udowodni . Jak
    zabijesz kogo i Ci nigdy nie z api to nie jeste przest pc ?

    Usjwo

  • 7. Data: 2007-06-26 10:56:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    u...@g...pl napisał(a):

    > Ju to kto pisa wcze niej. Przest pc stajesz si w momencie
    > pope nienie przest pstwa, a nie wtedy kiedy Ci to udowodni . Jak
    > zabijesz kogo i Ci nigdy nie z api to nie jeste przest pc ?
    >
    > Usjwo

    ustaw sobie kodowanie albo nie pisz, bo nie idzie czytac tego jezeli
    wszystkie polskie litery sa wyciete, lub pisz nie uzywajac polskich liter.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 8. Data: 2007-06-26 11:22:13
    Od: u...@g...pl

    Juz to ktos pisal wczesniej. Przestepca stajesz sie w momencie
    popelnienie przestepstwa, a nie wtedy kiedy Ci to udowodnia. Jak
    zabijesz kogos i Cie nigdy nie zlapia to nie jestes przestepca?

    Usjwo

    PS. Od dzisiaj nie uzywam pliterek

  • 9. Data: 2007-06-26 11:25:53
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Juz to ktos pisal wczesniej. Przestepca stajesz sie w momencie
    > popelnienie przestepstwa, a nie wtedy kiedy Ci to udowodnia. Jak
    > zabijesz kogos i Cie nigdy nie zlapia to nie jestes przestepca?

    nigdy nie masz pewnosci, ze ten ktos zabil. A moze ten zabijany byl juz
    zabity ? A moze to tylko byla inscenizacja ?

    Icek

  • 10. Data: 2007-06-26 11:33:03
    Od: u...@g...pl

    On 26 Cze, 19:25, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > nigdy nie masz pewnosci, ze ten ktos zabil. A moze ten zabijany byl juz
    > zabity ? A moze to tylko byla inscenizacja ?

    Dlatego nie masz pewosci czy jest przestepca;). A przestepca jest jak
    popelnil przestepstwo.

    Usjwo