  • 1. Data: 2006-02-16 18:14:25
    Temat: Jaki czas ma TPSA na roszczenia wobec klientow?
    Od: "Tomek" <t...@u...edu.pl>

    Witam,
    Dostalem dzis rachunek od TPSA, w ktorym domaga sie ode mnie zaplaty za rozmowy
    z ostatnich 12 miesiecy. Sek w tym, ze przez te 12 miesiecy rachunki oplacalem,
    ale wyglada na to, ze Telekomunikacja nie naliczala mi oplat za wszystkie
    rozmowy. Po roku Monopolista zrobil inwentaryzacje systemu i wyslal mi zalegle
    platnosci. Czy ma prawo po kilku miesiacach domagac sie zaplaty za wykonana
    usluge, mimo, ze z poprzednich rozliczen wynikalo, ze saldo wynosi 0 pln?
    Czy i na jakiej podstawie moze domagac sie ode mnie tych pieniedzy? Czy nie
    obowiazuje jej rozliczanie w cyklach miesiecznych? Czy w koncu nie lamie to
    jakichs przepisow podatkowych?
    Bede wdzieczny za pomoc, bo wiem, ze znawcow tematu tu nie brakuje.
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2006-02-16 18:18:31
    Temat: Re: Jaki czas ma TPSA na roszczenia wobec klientow?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:
> [...]
    > obowiazuje jej rozliczanie w cyklach miesiecznych? Czy w koncu nie lamie to

    Nie łamie. Może.

  • 3. Data: 2006-02-16 23:17:34
    Od: <d...@w...pl>

    > Nie łamie. Może.
    do 2 lat może domagać sie zapłaty za świadczenia spełnione