  • 1. Data: 2008-07-30 13:10:46
    Temat: Jaka kara
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Za tablice rejestracyjne wozone w bagazniku i za tasme na naklejce na
    przedniej szybie.
    Próbuję wyliczyć co bardzij opłaclane.
    Czy jazda i zdjęcia z fotoradarów czy raz na jakiś czas mandat za brak
    tablic które zamocuję przy policjancie :)
    Foti

  • 2. Data: 2008-07-30 13:21:16
    Temat: Re: Jaka kara
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Fotelik pisze:
> [...]
    > Czy jazda i zdjęcia z fotoradarów czy raz na jakiś czas mandat za brak
    > tablic które zamocuję przy policjancie :)

    Ponoć są dostępne urządzenia umożliwiające w ciągu chwili zmienić
    numer rejestracyjny samochodu. Zamiast zatem WU 03325 można mieć
    WU03225, i włączać "trefne" numery podczas jazdy na zagrożonych
    fotoradarami drogach. W sezonie jesiennym sprawdza się również
    przyklejony liść na przedniej tablicy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-07-30 13:37:50
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ponoć są dostępne urządzenia umożliwiające w ciągu chwili zmienić numer
    > rejestracyjny samochodu. Zamiast zatem WU 03325 można mieć WU03225

    No, a czy to już nie podpada pod fałszerstwo dokumentów?

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2008-07-30 14:06:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 15:21:16 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > numer rejestracyjny samochodu. Zamiast zatem WU 03325 można mieć
    > WU03225, i włączać "trefne" numery podczas jazdy na zagrożonych

    Nie wiem co to za urządzenie, ale wczoraj, podczas rutynowej kontroli,
    policjant dość dokładnie oglądał moją przednią tablicę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-07-30 14:14:43
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    LukaszS <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał(a):

    > No, a czy to już nie podpada pod fałszerstwo dokumentów?

    Pewnie, że podpada :)

    kuba

  • 6. Data: 2008-07-30 16:46:49
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Liwiusz wrote:

    > W sezonie jesiennym sprawdza się również
    > przyklejony liść na przedniej tablicy.

    a na naklejce na przedniej szybie z numerami rejestracyjnymi co naklejasz ?

    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein

  • 7. Data: 2008-07-30 17:33:53
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Lip, 18:46, Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> wrote:

    > a na naklejce na przedniej szybie z numerami rejestracyjnymi co naklejasz ?

    A ta naklejke to akurat moze zaslonic ramie wycieraczki ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2008-07-30 17:36:45
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Rafal M wrote:

    > A ta naklejke to akurat moze zaslonic ramie wycieraczki ;)

    a dodatkowo nalezy jezdzic w kominiarce zeby nie bylo na zdjeciu widac
    twarzy ;)

  • 9. Data: 2008-07-30 18:06:23
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fotelik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jazda i zdjęcia z fotoradarów czy raz na jakiś czas mandat za brak
    > tablic które zamocuję przy policjancie :)

    A na pytanie cały czas brak odpowiedzi?
    Czy ktoś ja zna?
    Foti

  • 10. Data: 2008-07-30 19:21:07
    Od: "milo" <m...@...pl>

    > Użytkownik "Fotelik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A na pytanie cały czas brak odpowiedzi?
    > Czy ktoś ja zna?
    > Foti

    ja niestety nie znam wysokosci kar, ale zauważ, że prawdopodobieństwo
    złapania Ciebie na jeździe bez tablic jest bardzo duże.
    Policz osbie ile razy możesz wpaśc na radar, ale ile razy nadziać się na
    miśków, którzy nie mogą przejechać obojetnie obok wozu bez tablic..

    pozdr